Woodman :: 2014 Volkswagen Polo BlueGT

Welkom! Mooie BlueGT! Carbon zou mooi staan bij deze witte Polo! Succes ermee!
Carbon zou idd heel mooi zijn erbij, juist spijtig dat er weinig carbon-onderdelen te vinden zijn die erop passen. Dan heb je met de gewone polobumpers en spoiler meer geluk.
Er is nog steeds de optie van het wrappen in carbonfolie, maar ik vrees dat ik dan met het lastige gevoel in men maag ga zitten dat ik de boel aan het belazeren ben ;)
 
Als het maar wel mooi wordt dan! ;) Dat vraag ik me af met wrapping. Ik weet wel dat er in Nederland carbon spiegelkappen voor de polo 6r te koop zijn. En voor het interieur zijn er ook kappen te koop voor de middenconsole in het dashboard. Dat zou gewoon moeten passen, ook op de BlueGT.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Als het maar wel mooi wordt dan! ;) Dat vraag ik me af met wrapping. Ik weet wel dat er in Nederland carbon spiegelkappen voor de polo 6r te koop zijn. En voor het interieur zijn er ook kappen te koop voor de middenconsole in het dashboard. Dat zou gewoon moeten passen, ook op de BlueGT.
De spiegelkappen had ik ook al gezien in carbon, voor de omlijsting van de gps en dergelijke had ik alleen nog maar de "fake" carbon gezien van bij de dealer en zelfs dat is dan ook een stickertje denk ik.
Nu is dat in het hoogglans zwart bij mij en dat vind ik eerlijk gezegd ook wel mooi. :)
 
Klopt. Het is carbon optiek. En idd een kwestie van smaak. Heb er zelf nog
even over getwijfeld, maar de zwarte piano lak staat ook chic. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Bij een auto als een BlueGT hoort natuurlijk wel echt carbon! Ik vind dat het de auto net even dat beetje extra geeft. Als je maar weet wanneer het genoeg is. Want te veel carbon aan je auto is ook not done.:razz:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Bij een auto als een BlueGT hoort natuurlijk wel echt carbon! Ik vind dat het de auto net even dat beetje extra geeft. Als je maar weet wanneer het genoeg is. Want te veel carbon aan je auto is ook not done.:razz:
Het zijn de details die het doen meestal hé, teveel is nooit goed. Buiten als natuurlijk echt elke gram telt, maar dat is bij mij nu ook het geval niet.
 
Er is zoveel moois te koop, maakt de keuzes des te moeilijker. ;) De ABT bumpers blijven ook hartstikke gaaf. Wat zijn je plannen nog voor de BlueGT?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Er is zoveel moois te koop, maakt de keuzes des te moeilijker. ;) De ABT bumpers blijven ook hartstikke gaaf. Wat zijn je plannen nog voor de BlueGT?
Die zien er ook idd leuk uit. Wel ik heb bij het photoshop gedeelte van het forum gisteren een topic geopend waar ik een foto van mijn wagen aangepast heb zodat ik (en jullie) een beeld heb van hoe hij er gaat uitzien. Ik heb ook al een lip liggen voor onder de bumper vooraan, die staat niet op de foto.

http://forum.mypolo.nl/photoshop/9525-woodmans-concept-van-blue-gt-project.html
 
Vandaag eindelijk mijn bumperlip gemonteerd, ik ben blij, want die lag hier nu al een maand in men tuinhuis. :)
Foto's volgen nog later, want momenteel heb ik niet genoeg tijd voor nog wat mooie foto's te maken en de GT moet dringend eens douchen. Stick Out Tongue
 
Nice zenne. Jaloers : p. Heb ook aanpasingen gedaan Stick Out Tongue auto nog lager gezet en men andere velgen plus mijn mini dakanthene Stick Out Tongue. Morgen komen fotos. Zeg lukt dat bij mij ook zo en lip om da ik andere bumper heb want tis echt nice
 
.  .  . 
Nice zenne. Jaloers : p. Heb ook aanpasingen gedaan Stick Out Tongue auto nog lager gezet en men andere velgen plus mijn mini dakanthene Stick Out Tongue. Morgen komen fotos. Zeg lukt dat bij mij ook zo en lip om da ik andere bumper heb want tis echt nice

Voor de gewone polo bestaan er heel veel van die lipjes, het is juist voor de GT/GTI dat het moeilijk te vinden is Stick Out Tongue
Dus voor u geen enkel probleem man, maak je maar geen zorgen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!