Wat valt er volgens jou onder "petjes tjoening"?Is niks mis mee maar daar kom je niet echt spectaculaire wagens tegen meestal petjes tjoening
Seat
Arona 2020
1.0 TSI 115PK DSG
Wat valt er volgens jou onder "petjes tjoening"?Is niks mis mee maar daar kom je niet echt spectaculaire wagens tegen meestal petjes tjoening
Gouden velgen meestalWat valt er volgens jou onder "petjes tjoening"?
Nou meestal de gene die heel aliexpress heeft leeg gekocht en op ze wagen gepleurd heeft.Wat valt er volgens jou onder "petjes tjoening"?
Dom lullen is makkelijk praten heGouden velgen meestal
Altijd doen waar je jezelf het beste bij voelt.Vind het wel wat als je naar een My Polo meeting gaat dat de meeste Polo`s standaard zijn of als je Alie exspress roept ze uit elkaar vallen van ellende.
En dat er maar een paar zijn die er serieus werk van maken van hun polo daar kan ik wel mee praten.
Begrijp nu steeds meer waarom dat je dat gelul hoort dat er mensen zijn die elkaar niet mogen in dit forum niet dat het mij boeit maar begrijp die jongens wel die dat zeggen.
En waardeer maar een end weg met ze allen want het boeit me geen reet,ga er alleen maar meer om lachen als ik je in een zielig stadaard autootje zie komen aankakken op een meeting.
Fijne avond verder
Het is echter een informatief forum, geen tuninggroep. 8 van de 10 zit hierop om info te vergaren over onderhoud of antwoorden op hun problemen. Er zijn er denk ik maar 15 max die er wat mee doen. Voor tuning kun je beter naar carshows.Vind het wel wat als je naar een My Polo meeting gaat dat de meeste Polo`s standaard zijn of als je Alie exspress roept ze uit elkaar vallen van ellende.
En dat er maar een paar zijn die er serieus werk van maken van hun polo daar kan ik wel mee praten.
Begrijp nu steeds meer waarom dat je dat gelul hoort dat er mensen zijn die elkaar niet mogen in dit forum niet dat het mij boeit maar begrijp die jongens wel die dat zeggen.
En waardeer maar een end weg met ze allen want het boeit me geen reet,ga er alleen maar meer om lachen als ik je in een zielig stadaard autootje zie komen aankakken op een meeting.
Fijne avond verder
Zien we elkaar zondag in me standaar
Doe ik ook zekerAltijd doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Ongeacht wat een ander denkt of vind.
Althans, dat is mijn mindset.
Beetje vreemd dat je eerst bovenstaand typt en vervolgens het volgende:Dom lullen is makkelijk praten he
ga er alleen maar meer om lachen als ik je in een zielig stadaard autootje zie komen aankakken op een meeting.
ach, ik ben inmiddels ook al 2x gechipped!Hier ga je reacties op krijgen hehe. Ben ook al geprikt hoor
Ja je Polootje gaat wat moeilijkach, ik ben inmiddels ook al 2x gechipped!
Wil wel graag een keer naar Woerthersee! Maar neem dan zeker weten mn kevertje mee!
Sadly..... Ik mis dat ding serieus nog altijd! Als ie eenmaal op gang was, zon super fijn wagentje!Ja je Polootje gaat wat moeilijk
Goed bezig hoop dat ik ook gaNog 3 week en dan Worthersee. Zal hier wel wat foto s posten als ik weer thuis ben.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.