Wörthersee Reloaded

Als je kijkt onder mijn reactie zie je genoeg mensen die die reactie wel kunnen waarderen. Maar hoe is dat gezegde ook al weer? Takes one to know one?

13cec72ff575eb8bf489da24f73e8400.gif
Ben blij dat ik niet de zelfde smaak als die van jou heb want dat zou niet goed komen dan :mrgreen: en ze waarderen me maar een end weg lig er niet wakker van
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Vind het wel wat als je naar een My Polo meeting gaat dat de meeste Polo`s standaard zijn of als je Alie exspress roept ze uit elkaar vallen van ellende.
En dat er maar een paar zijn die er serieus werk van maken van hun polo daar kan ik wel mee praten.
Begrijp nu steeds meer waarom dat je dat gelul hoort dat er mensen zijn die elkaar niet mogen in dit forum niet dat het mij boeit maar begrijp die jongens wel die dat zeggen.
En waardeer maar een end weg met ze allen want het boeit me geen reet,ga er alleen maar meer om lachen als ik je in een zielig stadaard autootje zie komen aankakken op een meeting.

Fijne avond verder :mrgreen:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Vind het wel wat als je naar een My Polo meeting gaat dat de meeste Polo`s standaard zijn of als je Alie exspress roept ze uit elkaar vallen van ellende.
En dat er maar een paar zijn die er serieus werk van maken van hun polo daar kan ik wel mee praten.
Begrijp nu steeds meer waarom dat je dat gelul hoort dat er mensen zijn die elkaar niet mogen in dit forum niet dat het mij boeit maar begrijp die jongens wel die dat zeggen.
En waardeer maar een end weg met ze allen want het boeit me geen reet,ga er alleen maar meer om lachen als ik je in een zielig stadaard autootje zie komen aankakken op een meeting.

Fijne avond verder :mrgreen:
Altijd doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Ongeacht wat een ander denkt of vind.

Althans, dat is mijn mindset.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Vind het wel wat als je naar een My Polo meeting gaat dat de meeste Polo`s standaard zijn of als je Alie exspress roept ze uit elkaar vallen van ellende.
En dat er maar een paar zijn die er serieus werk van maken van hun polo daar kan ik wel mee praten.
Begrijp nu steeds meer waarom dat je dat gelul hoort dat er mensen zijn die elkaar niet mogen in dit forum niet dat het mij boeit maar begrijp die jongens wel die dat zeggen.
En waardeer maar een end weg met ze allen want het boeit me geen reet,ga er alleen maar meer om lachen als ik je in een zielig stadaard autootje zie komen aankakken op een meeting.

Fijne avond verder :mrgreen:
Het is echter een informatief forum, geen tuninggroep. 8 van de 10 zit hierop om info te vergaren over onderhoud of antwoorden op hun problemen. Er zijn er denk ik maar 15 max die er wat mee doen. Voor tuning kun je beter naar carshows.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Wat @capszz ook al aangeeft doe wat je zelf mooi vind, je doet het niet voor voor ander. Ik ben blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, dan worden meetings/shows er ook niet beter op. Zelf zou ik nooit voor Airride gaan maar als ik er eentje tegenkom op een meeting kan ik het wel waarderen!

Dom lullen is makkelijk praten he
Beetje vreemd dat je eerst bovenstaand typt en vervolgens het volgende:
ga er alleen maar meer om lachen als ik je in een zielig stadaard autootje zie komen aankakken op een meeting.

Laten we er zondag een mooie dag van maken!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz, Sal en Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!