Witte koplampen

Heeft er niemand ervaring met de LED conversie sets die te koop zijn in allerlei licht-keuren en -sterkte, Ik zit er over na te denken al mijn H7 lampen te vervangen voor LED maar ben bang voor te veel verspreiding en daardoor diffuus licht.

Ik hoor graag jullie bevindingen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
Op zoek naar nieuwe H7 lampjes, voorheen altijd de white visions, maar ben wel benieuwd of er nog betere (lees; wittere, vellere, langere levensduur) op de markt zijn tegenwoordig? Iemand nog suggesties en/of ervaringen?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Zit te twijfelen tussen de Philips racing vision 150% en de Philips White Visions.. beide geven een "intens" wit licht. De Philips white visions zijn een aanzienlijk stuk witter dan de standaard h7 lampen. Iemand toevallig ervaring met hoe de racing visions zijn?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik heb voor de Up van mijn vrouw H4 led verlichting gemonteerd, mooi lichtbeeld en een zee van wit licht. Deze heb ik gekocht bij xenonlamp.nl:

https://www.xenonlamp.nl/canbus-bi-led-dimlicht-4000-lumen-h4

Ik had er eerst Philips white vision voor haar in gezet, best wel mooi wit licht maar gingen vrij snel kapot. Ik had al ergens de racing vision gezien maar die geven volgens mij minder wit licht.
 
Ik heb voor de Up van mijn vrouw H4 led verlichting gemonteerd, mooi lichtbeeld en een zee van wit licht. Deze heb ik gekocht bij xenonlamp.nl:

https://www.xenonlamp.nl/canbus-bi-led-dimlicht-4000-lumen-h4

Ik had er eerst Philips white vision voor haar in gezet, best wel mooi wit licht maar gingen vrij snel kapot. Ik had al ergens de racing vision gezien maar die geven volgens mij minder wit licht.

Dan ga ik toch weer voor de White Visions. Heb bovenstaande lampen al gehad, maar dit was geen succes bij mij. Had mijn stelmotor gesloopt, wat resulteert in nieuwe koplampen kopen, geen aanrader kan ik je vertellen!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!