Wireless Carplay

Wireless carplay is technisch niet mogelijk op MIB2 systemen. Alleen op MIB3 systemen zit het erin. Als je in de AW wireless carplay wilt dan moet je een losse dongle gebruiken.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  • Verdrietig
Waarderingen: Juno Leloup

Ik lees hier best wel positieve reacties over maar ik ben huiverig gezien de prijs en het retourbeleid.
Is er iemand die dit of vergelijkbaar al eens heeft geprobeerd?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Jawel dit valt gewoon onder mirrorlink kan iemand mij is apart sturen die wat aan zijn uitlaat heeft gedaan opf model liefst.


Wat jij bedoeld is normale carplay. dit kan je overigens niet via obdeleven doen, moet je via FEC/Swap laten activeren door bijv @Rainesh.
Draadloos Carplay kan niet met het huidige systeem, alleen met dongle van externe partij.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Famous1303
Wat jij bedoeld is normale carplay. dit kan je overigens niet via obdeleven doen, moet je via FEC/Swap laten activeren door bijv @Rainesh.
Draadloos Carplay kan niet met het huidige systeem, alleen met dongle van externe partij.
Zoals ik het lees zegt hij AW en verbinden via BT dan ben ik heel benieuwd of hij dit zeker weet en zelf gebruikt ook? weet niet beter dan dat MIB2 dit niet ondersteund
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Hi!

Collega heeft gisteren haar nieuwe Polo R-Line opgehaald, 2020 model, en jazeker, draadloos Carplay!
Naast dat was ook heel de multimedia anders, navigatie uitgebreider etc, etc.

Vroeg me alleen af of dit softwarematig ook over te zetten is op de eerdere multimediasystemen of dat je hiervoor echt de 2020 uitvoering moet hebben.. :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
Hi!

Collega heeft gisteren haar nieuwe Polo R-Line opgehaald, 2020 model, en jazeker, draadloos Carplay!
Naast dat was ook heel de multimedia anders, navigatie uitgebreider etc, etc.

Vroeg me alleen af of dit softwarematig ook over te zetten is op de eerdere multimediasystemen of dat je hiervoor echt de 2020 uitvoering moet hebben.. :rolleyes:
Kan niet
oude hebben mib2 en nieuwe is mib2.5/3.0
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!