Wireless Carplay

Weet iemand al of je in de nieuwe Polo AW android/apple wireless carplay beschikbaar hebt?
Carplay lijkt me ideaal alleen om nou zo'n kabel connected te hebben lijkt me dan weer niks.

Ga zelf natuurlijk ook het e.e.a. uitzoeken en als ik meer weet post ik dit gelijk hier.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Nee dat heb je niet, wel kun je via YouTube en hotspots etc zoiets tot stand brengen maar dat kan alleen met een rooted GSM etc etc. Lastig. T is mogelijk maar niet zo 123 oem.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Op de RCD 330+ gaat indd niet, ik zag wel wat iPhone jailbreak tweaks waardoor je alle apps kon laten displayen op je rcd 330+.
Dus ook youtube, safari, etc. das wel vet.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
ga voor een discover media uit een caddy of transporter 2016+.
gisteren bij iemand gezien in zijn 6r.
echt het mooiste systeem wat ik tot nu toe gezien heb.
kost wat maar dan heb je ook wat.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Geachte
wat ik begrijp uit je verhaal of je alles wireless kan met je telefoon
Je kan alleen muziek van bij voorbeeld spotify draadloos afspelen
Voor de rest moet je hem aansluiten met een kabel voor bv Googlemaps etc

Gr Ron
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
Nee idd geen wireless carplay bij de Polo AW.
Maar ook als dat wel zo was zou ik het waarschijnlijk nauwelijks gebruiken.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Weet iemand of Carplay via Bluetooth mogelijk is in de AW, een collega had dit vandaag in een huurauto, een Mini.
Lijkt mij echt top als je niet steeds de iPhone hoeft aan te sluiten met een kabel.
Heeft iemand dit toevallig al geprobeerd of weet iemand wat er voor nodig is om het werkend te maken?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Onderstaande vertaald met Google Translate van deze site: https://www.volkswagen.at/der-neue-golf/wireless-app-connect

Wireless App-Connect

Apps en content comfortabel gebruiken, dat is waar App-Connect voor staat: 1 Muziek, nieuws, kaarten of audioboeken worden overgebracht naar het display van het infotainmentsysteem en kunnen dus worden bediend in uw gezichtsveld. Drie interfaces voor het verbinden van smartphones zijn mogelijk: Apple CarPlayTM, Android AutoTM van Google en MirrorLink®. Bijzonder prettig: het gebruik van Apple CarPlayTM via de draadloze verbindingsoptie voor de navigatiesystemen "Discover Media" en "Discover Pro".
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Voor 120 euro kan je ergens een usb adapter kopen waardoor je carplay draadloos via bluetooth krijgt, echter is vw met een systeem bezig en zal dit binnen 3 maanden beschikbaar komen als update voor alle autos vanaf 2017, heb ik me laten vertellen door een vw verkoper/iemand die meestal wel kloppende info heeft, hoe of wat verder weet ik niet, maar zou even aftwachten hierop
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz en Juno Leloup
Voor 120 euro kan je ergens een usb adapter kopen waardoor je carplay draadloos via bluetooth krijgt, echter is vw met een systeem bezig en zal dit binnen 3 maanden beschikbaar komen als update voor alle autos vanaf 2017, heb ik me laten vertellen door een vw verkoper/iemand die meestal wel kloppende info heeft, hoe of wat verder weet ik niet, maar zou even aftwachten hierop
Dat vermoeden heb ik ook, ik wacht lekker, heb liever officieel VW upgrade als een USB dongel van merk X in mijn mooie Polo. :cool:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Voor 120 euro kan je ergens een usb adapter kopen waardoor je carplay draadloos via bluetooth krijgt, echter is vw met een systeem bezig en zal dit binnen 3 maanden beschikbaar komen als update voor alle autos vanaf 2017, heb ik me laten vertellen door een vw verkoper/iemand die meestal wel kloppende info heeft, hoe of wat verder weet ik niet, maar zou even aftwachten hierop


Dat is hier te zien...
hoe het werkt met het nieuwe MIB3 systeem icm bluetooth

Zou mooi zijn als die update er komt voor het bestaande Discovery Media systeem
Ben benieuwd of Android Auto Wireless dan ook wordt ondersteund? Voordeel van een kabel is wel dat je telefoon gelijk wordt opgeladen, alhoewel mijn quickcharge usb 12v stekker sneller is met laden in de auto ;)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Ik heb het gezien via Youtube.. Blijkbaar is het wel mogelijk, maar zelf nog niet er in verdiept hoe dit echt in zijn werk gaat..

Toch maar binnenkort even bekijken zodra ik mijn golf binnen heb.
 
Volkswagen  Golf E-DITION 2020  º 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!