Wie zit er al verplicht thuis met het corona virus?

Ik werk in de psychiatrie, dus ik werk lekker door. Mijn vriendin werkt in de bloemenhandel, zij werkt ook nog gewoon tot nu toe. Gelukkig nog geen coronagevallen hier (dorpje naast Dokkum, Friesland)
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Nog iedere dag aan het werken op een kantoor in Eindhoven. Wij zijn maar met 3 man personeel en zitten ruim 1.5meter uit elkaar. Wij geven als bedrijf adviezen voor installaties voor vastgoed, waardoor we niet vaak direct contact met klanten hebben. Veel van deze afspraken zijn via Skype of via Teams of worden zelfs gecanceld. Mocht het alsnog gebeuren dat er een klant langs komt, dan houden we ons goed aan de richtlijnen vanuit het RIVM.

In mijn dorp nog geen enkele besmetting echter in de omliggende dorpen zijn er al wel enkele corona-gevallen..
 
Volkswagen  Polo Business R-line  1.0 TSI 70kW/95pk 
Ik verbaas me dat je jezelf (eiwitsnuiver) wel als student durft te classificeren, maar mij, übermensch, niet???
Ach, ik heb mezelf toch nooit echt als een student gevoeld. En dit gevoel zal uiteindelijk over 3 maanden bevestigd worden als ik start met mijn PhD. Als je er blij van wordt, dan benoem ik je hierbij officeel tot student.

Mij kwalificeren als eiwitsnuiver is net zo ongegrond als de categorisatie van joden en zigeuners tot untermenschen. Per slot van rekening is objectiviteit een rekbaar begrip, net zoals jij jezelf kwalificeert als übermensch (heb genoeg idioten gezien die "studeren" aan de uni - niet dat ik nu suggereer dat je een idioot bent). Afijn.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Ach, ik heb mezelf toch nooit echt als een student gevoeld. En dit gevoel zal uiteindelijk over 3 maanden bevestigd worden als ik start met mijn PhD. Als je er blij van wordt, dan benoem ik je hierbij officeel tot student.

Mij kwalificeren als eiwitsnuiver is net zo ongegrond als de categorisatie van joden en zigeuners tot untermenschen. Per slot van rekening is objectiviteit een rekbaar begrip, net zoals jij jezelf kwalificeert als übermensch (heb genoeg idioten gezien die "studeren" aan de uni - niet dat ik nu suggereer dat je een idioot bent). Afijn.

sideeyechloe.jpg
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Wie zegt dat hij student is. Misschien is hij wel docent of heeft hij een functie in de ondersteuning
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Haha
Waarderingen: Robin
Bij mij 99% van de business tot 06-04 ge-cancelled of verplaatst , wat nog op de agenda staat na de 6e gaat evt. ook niet meer door... Ben ZZP'er / ondernemer dus hoop dat die steun van de overheid snel rond is, dat helpt gelukkig een beetje. Is alleen niet genoeg wat ik nodig heb om de vaste lasten van leningen voor bedrijfsmiddelen en kantoor huur te betalen. Dus als het buffer op is maar een lening afsluiten waar ik 3 maanden mee vooruit kan .
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Bij mij 99% van de business tot 06-04 ge-cancelled of verplaatst , wat nog op de agenda staat na de 6e gaat evt. ook niet meer door... Ben ZZP'er / ondernemer dus hoop dat die steun van de overheid snel rond is, dat helpt gelukkig een beetje. Is alleen niet genoeg wat ik nodig heb om de vaste lasten van leningen voor bedrijfsmiddelen en kantoor huur te betalen. Dus als het buffer op is maar een lening afsluiten waar ik 3 maanden mee vooruit kan .

Meen dat de banken ook uitstel kunnen geven tot 2.5M, dus zou hun ook even bellen
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!