Wie weet het antwoord wat ik zoek?

Hallo iedereen. Ik was gister mijn auto aan het schoonmaken en toen kwam ik iets tegen. Dit knopje (zie foto) kwam ik tegen. image.jpg
Zoals je kunt zien op de 2e foto zit het ook op een hele rare plaats en is het maar een klein knopje.
image.jpg

Iemand enig idee waar dit knopje voor dient?

Dacht zelf aan iets van het alarm of iets dergelijks.
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Even als aanvulling, het is inderdaad van je fabrieks alaram.
Hiermee schakel je niet het volledige alarm uit maar eenmalig de sensoren in de auto.
Erg handig als er iemand in de auto blijft zitten (mens of bijv. de hond).
Als je uitstapt, dan het knopje indrukt en vervolgens je auto vergrendelt wordt wel het alarm geactiveerd met uitzondering van de interieur sensoren.
Zodra je je auto weer van slot doet staat alles weer in normale modus.
 
knopje is me nooit opgevallen. zal vanavond eens kijken. zou als het goed is onderdeel moeten zijn van mijn Executive Plus syteem
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Dit wordt ook gebruikt als de auto bijvoorbeeld met een auto ambulance naar een garage gebracht wordt.
Dit heeft de dealer mij verteld bij de aflevering van mijn auto.
Dit zat bij mij in het executief pakket.
Gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Dit wordt ook gebruikt als de auto bijvoorbeeld met een auto ambulance naar een garage gebracht wordt.
Dit heeft de dealer mij verteld bij de aflevering van mijn auto.
Dit zat bij mij in het executief pakket.
Gr Marcel
Klopt, de volledige functie van dit knopje staat ook beschreven in ... het instructieboekje :)
 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!