Wie is vincentengel1990?

Hoi allemaal,

Ik ben Vincent. Op moment 28 jaar en woonachting in de omgeving Eindhoven. Na 6 Jaar autotechniek gestudeerd te hebben toch de garage verlaten. Ik ben ook moment werkzaam binnen de autoschade. Dit als Calculator/Receptionist.

Eind vorig jaar heb ik in een wilde bui een zo goed als nieuwe Renault Clio aangekocht.

n2djhl.jpg


Helaas heeft deze auto mij niet gebracht wat ik zocht. Immers een echte autoliefhebber koop toch geen Franse vierwieler!
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn verlies te nemen. Want ja, Afscheid na 7 maanden is erg aan de prijs. Maar het resultaat mag er zijn!!!

vhxdp65k0g.jpg


tcjzuf4gy4hnl.jpg


5yhuqzktdmz.jpg


jdxuor.jpg

henj51ui6.jpg


Een mooi aangeklede Polo 6C. Helaas past de motor niet geheel in het plaatje van de auto maar dit is vast een keer op te lossen. Ook zou er nog eens een achterruitrijcamera in gemaakt moeten gaan worden. Dit ivm lichamelijke gezondheid. Als iemand daarvoor goede ideeën heeft hoor/lees ik deze graag...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
  • Leuk
Waarderingen: Anil5.0 en VM407
Welkom en ik dacht serieus aan de titel te zien dat er iemand op het forum zwaar opgelicht was :eek:

je kan de 1.2 naar 135/140 pk chippen, das al een leuke optie
andere opties:

alles led uitvoeren
je diffusor hoogglans zwart uitvoeren

maar is jou auto geen 6r?

de 6c heeft reflectoren in de achterbumper en de achterlichten hebben een afgeschuinde hoek aan de zijkant.

mbt tot de camera heb je 2 opties:

de dure is diegene in het logo:

https://www.autopar.nl/achteruitrijcamera-polo-6r-6c

of bij je kentekenverlichting:

https://www.car-products.nl/auto-ac...2010-polo-6r-passat-cc-eos-2010-1000000005639
 
Het is een 6C zo te zien, auto komt uit 2015 jaar, vanaf 2014 was het een 6C en je ziet het aan de koplampen, R-line heeft nooit reflectoren op de achterbumper, dat is de GTI die dat heeft.
als ik mag aanraden voor de achterruitcamera, zou ik voor de logo variant gaan, heb deze zelf ook en staat strakker dan 1 bij je kenteken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Voor zo ver ik weet is de auto geheel standaard. Het stuur zou bij het R-Line pakket horen. In welke zin alles Led uitvoeren? Weet dat ik Led koplampen heb. Dan zal achter toch ook wel Led zijn?

Zit idd sterk aan het chippen te denken. Wat die moter kan eigenlijk niet zo. Ben alleen erg bang voor mijn dsg. Zou die dat koppel ook weten te waarderen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
Welkom en ik dacht serieus aan de titel te zien dat er iemand op het forum zwaar opgelicht was :eek:

je kan de 1.2 naar 135/140 pk chippen, das al een leuke optie
andere opties:

alles led uitvoeren
je diffusor hoogglans zwart uitvoeren

maar is jou auto geen 6r?

de 6c heeft reflectoren in de achterbumper en de achterlichten hebben een afgeschuinde hoek aan de zijkant.

mbt tot de camera heb je 2 opties:

de dure is diegene in het logo:

https://www.autopar.nl/achteruitrijcamera-polo-6r-6c

of bij je kentekenverlichting:

https://www.car-products.nl/auto-ac...2010-polo-6r-passat-cc-eos-2010-1000000005639

Nee, deze auto is gewoon de 6c.

De 6C R-Line heeft geen reflectoren.
 
Mooie en strakke Polo, ook bijna alle kunststof delen glanzend zwart, heb ik ook laten doen bij mijn Polo 6R, staat vele malen mooier dan dat donkergrijze plastic. Je zou de kunststof driehoeken waarin de spiegels bevestigd zijn, ook glanzend zwart kunnen spuiten.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Wat een reacties al zeg. Op het Clio forum ging het lang niet zo snel.. Grappig om te lezen dan voor vele glazend zwart "het einde is" ik zie die vooral als poets werk. Alle vieze vingers. Daarom ook nooit meer een zwarte auto. Al moet ik zeggen dat ik mijn zwarte hemel wel helemaal fantastisch vind.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
Voor zo ver ik weet is de auto geheel standaard. Het stuur zou bij het R-Line pakket horen. In welke zin alles Led uitvoeren? Weet dat ik Led koplampen heb. Dan zal achter toch ook wel Led zijn?

Zit idd sterk aan het chippen te denken. Wat die moter kan eigenlijk niet zo. Ben alleen erg bang voor mijn dsg. Zou die dat koppel ook weten te waarderen.

Je achterlichten zijn geen led, bestaat niet oem. Je kan wel je wel, mistlampen, stadslichten en groot licht in led uitvoeren en je achterlichten de lampen vervangen voor led versies. Verder je interieurlampjes led uitvoeren.

Volgens mij heb je tuners die beide kunnen aanpassen, je motor en dsg, kost wat, heb je wel Wat!
 
Goede vooruitgang van een clio naar dit! Mooie bak man, ga je zeker veel plezier van hebbe.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Welkom...
Veel veilige KM's toegewenst...
Toch zonde dat je in een wilde bui de Clio had gekocht... maar gelukkig is het na 7 maanden goed gekomen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!