Wie is vincentengel1990?

Obd killer bearlock en een stuurslot zou voldoende moeten zijn.


Odb killer zorgt dat ze de startblokkering niet uit kunnen zetten, en geen sleutels in leren.

Bearlock geeft de bak niet vrij aka niet naar de drive kunnen krijgen .

En een stuurslot met airbag bescherming houd je airbag veilig. En de auto niet draaibaar
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Hoop niet het heel lomp overkomt maar, Ben niet zo bang als het gaat om diefstal van delen. Ik zie op mijn werk (Autoschadecalculator) veel diefstalschades (Stuur met airbag en Navi) zolang ze me Polo laten staan maakt ik me nog niet zo druk. Voor dat je het weet ben je weer compleet.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
Ben bezig met een losse startonderbreker met eigen transponder. Zie ik ook veel voorbijkomen op outlanders phev. Moet maar genoeg zijn. Een rns510 is niet aan de orde. Onderdelen (airbag) kan ik voor mezelf met korting aankopen. Gezien werk. Ben zelf meer voorstander van beveiligen oprit
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
Door al jullie reacties lig ik nu al wakker te piekeren over diefstal van mijn polo. Dit terwijl hij pas vanavond in mijn bezit is. Meteen de koe bij de horen gepakt en een afspraak gemaakt voor inbouw van een startonderbreker met eigen autorisatie. Vanaf maandag middag weer met een gerust hard slapen...
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!