Wie is vincentengel1990?

Morgen is de grote dag....

Vandaag druk geweest met reinigen airco. Ik had keurig van dat schuim gekocht wat alle "levende" dingen van mijn verdamper zou doden. Had heel mijn dashboardkastje al loshangen toen ik zag dat ik er van onder af gewoon bij kon. Jammer. Morgen eens kijken of al mijn luchtjes verdwenen zijn.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
Wat een verschil. Niet die 20pk meer zo merkbaar is. Al heeft hij op toeren nu echt wel mee zin. Het is vooral de DSG die er met sprongen op vooruit in gegaan. Nooit meer rijden met 1300rpm!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Gister wederom maar eens een optie toegevoegd. Via autopar is er een camera ingebouwd. Erg blij mee. Ze hadden even wat tijd nodig voor de inbouw. Maar dat was het wel waard. Jammer genoeg was de rekening duurder dan de €246. Uit de prijslijst 2015. Maar ja. Hobby mag geld kosten.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
De Software van de DSG is door vagtechniek aangepast. Als ik het goed heb hebben ze de koppelingsdruk verhoogd ivm tuning. Waar het mij om ging is dat de schakelmomenten zijn verschoven. Hij schakeld nu bij 2100rpm. Dus pas bij 80 in zijn 7. Prijzen zijn te zien op hun site.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI DSG Highline R-line (110)pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!