Wie heeft de meeste Paarden onder de kap hier op t forum??

nee, vanuit stilstand sowieso handiger om eerst even te laten aangrijpen alvorens vol gas; en dan rijd je, ook standaard of met bescheiden chip, haast iedereen er uit (als je dat zou willen)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
het handigst is gewoon om een betrouwbaarheidsinterval om zo'n getal te zetten. Bv "het zit hoogstwaarschijnlijk ergens tussen 130 en 140". Of GTI stage 1: ergens tussen 240 en 260. Anders is het simpelweg schijn-exactheid
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Bijzonder wel, in principe is launch control er voor bedoeld om in het juiste toeren gebied met de meeste grip, dus nihil tot weinig wiel spin, om dan zo snel mogelijk weg te komen.

De banden zullen in mijn beleving inderdaad minder lang mee gaan als je het vaak doet ja! Maar tijdens een launch maximaal spinnen zie ik niet gebeuren.

Maar hè, wie ben ik! Het is wellicht niet zo zwart en wit zoals ik het bekijk :tearsofjoy:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ja, dan kom je met 95 wel aan de 140 pk natuurlijk. Mits je op dezelfde bank meet. Maw, hoe betrouwbaar is die 129. Als je het meerdere keren meet onder verschillende omstandigheden. Of op diverse banken. Zolang rollenbanken niet geijkt zijn volgens een betrouwbaar systeem, kun je er weinig van zeggen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi en Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!