Whitepearl :: 2012 Volkswagen Polo 6r

Gefeliciteerd met je mooie Polo. Krijg a.s. vrijdag mijn Polo. Bijna dezelfde als die van jouw, maar alleen geen dsg. Zelfs het kenteken is bijna hetzelfde, ook TZR. Ruil voor mijn Polo ook een grijze Swift in. Best bizar.
 
Welkom op dit forum whitepearl,

En van harte gefeliciteerd met je nieuwe Polo. En weer een witte zie ik haha.
Die kleur is hier op dit forum ongekend populair zie ik, evenals de R-Line.
Tis een schitterende mooie bak.
Wens je dan ook heel veel rijplezier toe.

Ik hoop mijn nieuwe Polo volgende week binnen te krijgen.
Ben dan ook erg benieuwd en ga dan meteen veel kilometers maken.
Chiptunen wil ik ook maar dat komt wat later als de Polo ingereden is.
 
Welkom op dit forum whitepearl,

En van harte gefeliciteerd met je nieuwe Polo. En weer een witte zie ik haha.
Die kleur is hier op dit forum ongekend populair zie ik, evenals de R-Line.
Tis een schitterende mooie bak.
Wens je dan ook heel veel rijplezier toe.

Ik hoop mijn nieuwe Polo volgende week binnen te krijgen.
Ben dan ook erg benieuwd en ga dan meteen veel kilometers maken.
Chiptunen wil ik ook maar dat komt wat later als de Polo ingereden is.

Thanks...idd,het is een rageop het moment haha,maar wel gaaf!
Leuk dat je volgende week de jouwe krijgt!Heb je er nog iets extra's op en/of ga je er nog iets mee doen?En wat voor uitvoering heb je besteld?
Het rijdt trouwens geweldig (dsg)!Big Grin
 
Heb een 4 deurs TSI 1.2 105PK Highline besteld in de kleur peppergrey en geen dsg. Heb niet zoveel opties erbij genomen, RCD 310, licht en zicht pakket en parkeersensoren achter. Volgens de dealer kan ik de Polo in week 20 ophalen. Ik wil de Polo later laten chiptunen bij JD. En verder weet ik het nog niet, komt wel later.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb een 4 deurs TSI 1.2 105PK Highline besteldin de kleur peppergrey en geen dsg. Heb niet zoveel opties erbij genomen, RCD 310, licht en zicht pakket en parkeersensoren achter. Volgens de dealer kan ik de Polo in week 20 ophalen. Ik wil de Polo later laten chiptunen bij JD. En verder weet ik het nog niet, komt wel later.

Oke.....ben benieuwd naar de foto's zodra je hem hebt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!