whitepearl
Nieuw lid
2012 Volkswagen Polo 6r (2012-04-27 13:28:37)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd met je mooie Polo. Krijg a.s. vrijdag mijn Polo. Bijna dezelfde als die van jouw, maar alleen geen dsg. Zelfs het kenteken is bijna hetzelfde, ook TZR. Ruil voor mijn Polo ook een grijze Swift in. Best bizar.
Weer een R-lineGratz ! Ik ben benieuwd waar jij de box vandaan gaat halen, Keep us updated please
![]()
Welkom op dit forum whitepearl,
En van harte gefeliciteerd met je nieuwe Polo. En weer een witte zie ik haha.
Die kleur is hier op dit forum ongekend populair zie ik, evenals de R-Line.
Tis een schitterende mooie bak.
Wens je dan ook heel veel rijplezier toe.
Ik hoop mijn nieuwe Polo volgende week binnen te krijgen.
Ben dan ook erg benieuwd en ga dan meteen veel kilometers maken.
Chiptunen wil ik ook maar dat komt wat later als de Polo ingereden is.
Heb een 4 deurs TSI 1.2 105PK Highline besteldin de kleur peppergrey en geen dsg. Heb niet zoveel opties erbij genomen, RCD 310, licht en zicht pakket en parkeersensoren achter. Volgens de dealer kan ik de Polo in week 20 ophalen. Ik wil de Polo later laten chiptunen bij JD. En verder weet ik het nog niet, komt wel later.
Ik heb hem bij besteldraceline automotive besteld.Wordt donderdag erin gezet![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.