Welke velgen passen er onder mijn Polo AW?

Ik heb weinig kennis over welke bandenmaten etc er onder mijn auto passen.
Ik ben nog opzoek naar een setje originele Brescia of Bergamo velgen inclusief banden, maar dan moet ik wel weten welke inchmaat breedte etc er onder passen.
Kan iemand mij helpen hiermee?

En als je nog iemand kent met een setje velgen + banden van bovenstaande modellen hoor ik het graag!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
Ik ben ook aan het twijfelen over brascia of bonnevile, die zijn beide 17 inch. 18 zou ik ook nog durven maar hoger word moeilijk. Dat is alsof een chick van 1.40 met iemand van 2.10 gaat
Nogmaals de vraag: waar haal je die informatie vandaan? Brescia wielen origineel vw voor de Polo zijn 18 inch. En hoe ik dat weet? Ze zaten onder m'n auto toen ik hem kocht. Heb er nu 19 inch onder en zijn ook wat mensen die 20 inch Ferrari 458 velgen eronder hebben gelegd. Ziet er prima uit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
Nogmaals de vraag: waar haal je die informatie vandaan? Brescia wielen origineel vw voor de Polo zijn 18 inch. En hoe ik dat weet? Ze zaten onder m'n auto toen ik hem kocht. Heb er nu 19 inch onder en zijn ook wat mensen die 20 inch Ferrari 458 velgen eronder hebben gelegd. Ziet er prima uit.
Ik wilde ook polo gti halen, bij de advertenties zag ik veel 17 inch man bro. Dus ik ging daar van uit. Uiteindelijk ligt het aan wat je wilt toch. Maar overdrijven is ook een vak toch.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 pk 
"Man bro" in Nederlandse straattaal is een informele en informele manier om naar een vriend of bekende te verwijzen. Het combineert twee termen: "man" en "bro." "Man" wordt vaak gebruikt als een algemene aanspreekvorm, vergelijkbaar met "kerel" of "vent." "Bro" is een verkorte vorm van "broer," wat ook informeel wordt gebruikt om naar een vriend te verwijzen. Dus, "man bro" wordt gebruikt om op een vriendelijke manier tegen iemand te zeggen: "Hey vriend" of "Hé kerel." Het is een informele uitdrukking die vaak wordt gebruikt in informele gesprekken, vooral onder jongeren of in straattaal.

Groetjes ChatGPT
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!