Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als die lek is zit er toch niks meer in dus hoef je niks leeg te laten lopen. Condensor vervangen is niet zo moeilijk, front los en nieuwe condensor erin. Daarna gewoon naar de garage rijden en zeggen dat je de airco graag gevuld wil hebben.Zelf doen lijkt me lastig i.v.m. airco leeg laten lopen en vullen.
Ik had een prijsopgave gedaan, condensor bij de dealer (alleen los onderdeel) 300 euro. Dan nog montage, vullen etc erbij... reken maar uit. Bij bosch garage 350 euro incl vullen, dat viel wel mee. Ik heb het maar zelf gedaan, 100 euro voor condensor en 70 euro voor vullen (kan nog wel goedkoper maar ik wou het die zelfde dag nog klaar hebben)Wat zou het kosten om een nieuwe aircopomp en condensor te laten monteren en of is dit zelf goed te doen?
Originele Valeo aircopomp koste mij zo'n 280 en de condensor 60. Montage heb ik vorig jaar zelf gedaan bij een kennis die alle spullen heeft om dit te doen.Wat zou het kosten om een nieuwe aircopomp en condensor te laten monteren en of is dit zelf goed te doen?
Ik denk dat je met het vullen wel in de 100€ ga uitkomen,Als die lek is zit er toch niks meer in dus hoef je niks leeg te laten lopen. Condensor vervangen is niet zo moeilijk, front los en nieuwe condensor erin. Daarna gewoon naar de garage rijden en zeggen dat je de airco graag gevuld wil hebben.
Ik had een prijsopgave gedaan, condensor bij de dealer (alleen los onderdeel) 300 euro. Dan nog montage, vullen etc erbij... reken maar uit. Bij bosch garage 350 euro incl vullen, dat viel wel mee. Ik heb het maar zelf gedaan, 100 euro voor condensor en 70 euro voor vullen (kan nog wel goedkoper maar ik wou het die zelfde dag nog klaar hebben)
Geen idee, ik was er niet bij. Wat mij opviel was dat de auto wat apart rook nadat de airco was gemaakt maar die geur trok gauw weg.Worden ze wel op de juiste manier gemonteerd hiermee bedoel ik Juiste hoeveelheid compressor olie, vul hoeveelheid koudemiddel.
Systeem al eens gespoeld ivm eventueel aanwezig metaal ruis
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.