Week 19: Meeting / Tourtocht MyPolo??

MyPolo tourtocht 2012


  • Totaal aantal stemmers
    24
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Bestemmingen weet ik niet maar een paar regels lijkt me wel handig.

Ik neem aan dat we in een sliert gaan rijden:

* 1 rijd voorop en bepaald de weg
* er wordt niet ingehaald (behalve door de fotograaf/cameraman ,deze worden van te voren aangewezen)
* geen race taferelen het is immers een tourtocht geen circuitrace
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als jullie willen bepalen of er een meeting/tour wordt gestart ja of nee stippel dan ook de route en laat de regels weten, dat is dan jullie verantwoordelijkheid niet de onze ;)
 
@ Xander, Moeten wij als mods/beheerders dan een tourtocht gaan regelen/organiseren?

Als men graag wil touren dan moeten ze dat doen het zal dan geen officiele mypolo toertocht/meeting zijn maar dat maakt verder toch niks uit?
Iedereen is vrij om wat te organiseren of hier aan deel te nemen.
 
Mag ik even inbreken in voordat deze discussie uit de hand dreigt te lopen.

Misschien is het even handig voor wat duidelijkheid waarom een tourtocht.
Ik heb de poll opgezet om te kijken of er interesse was voor een tourtocht. Altijd leuk om te doen en weer eens wat anders dan alleen maar staan kijken naar elkaars auto op een meeting. Het is gebleken dat er aardig wat mensen interesse hebben in een tocht.
Om geen mensen te passeren heb ik een van de moderators gevraagd wanneer er weer een M&G MyPolo zal plaats vinden zodat wij met een aantal (hooguit 3/4 man) personen kunnen kijken wat voor route er mogelijk is zodat iedereen er aan mee kan doen.
Een tocht is niet zomaar even geregeld en vraagt toch wel de enige aandacht en vergt gewoon veel tijd. Heb zelf al een aantal gereden En zoals eerder opgemerkt we werken/studeren allemaal en doen dit er nog even bij.
Tuurlijk is iedereen vrij om een tocht te organiseren alleen via MyPolo bereik je gewoon meer mensen. En waarom zou je het niet een MyPolo tocht kunnen noemen? Het is niet zo dat alleen de modarators wat hoeven te betekenen voor de site. Ik denk als andere met ideetjes komen en graag willen helpen met het organiseren van dit soort zaken je alleen maar blij moet zijn als forum. Betekend dat mensen betrokken zijn en het naar hun zin hebben.
Nu geeft het hele organiseren een nare smaak in de mond en zullen de mensen die graag hadden willen helpen afhaken.
Als er gewoon duidelijke afspraken zijn met de mensen die het willen regelen en de moderators is er niks aan de hand.

@Bas, leuk idee van die sliert maar dat gaat niet werken met 20+ auto's. Je gaat al de mist in bij kruisingen of stoplichten en dat trekt de groep uit elkaar.
Beter is om iedereen de route te geven en zeggen hoeveel tijd ze hebben om bij een bepaalde bestemming te komen. Wel rekening houdend met de verkeersregels natuurlijk.
Foto en filmwerk is lastig omdat deze telkens de groep moet gaan inhalen om foto's te maken, beter is dan om op een bepaald punt te gaan staan en daar foto;s te maken van iedereen. Nog mooier zou zijn om een aantal mensen te hebben die foto;s maken op bepaalde punten. VB: op punt A staat Enzo, op punt B staat Maurice , op punt C staat Moury...ect etc...Zo voorkomen je dat er maar een persoon alleen foto;s staat te maken en niks van de tocht mee zal krijgen.
Het beste is om in groepen te starten.

@Maik, jammer van je laatste opmerking in je verhaal. Verder ben ik het met je eens alleen denk ik niet dat dat laatste erg positief overkomt op anderen.

Maar goed, laten we proberen er wat leuks van te maken en ik stel toch voor om bij de eerst volgende M&G Mypolo met een aantal even te brainstormen over een tocht met MyPolo.
Ik heb nog een leuke route liggen van de Audi cabrio tourtocht met lunch en vrijblijvend diner. Dus wat dat betreft hoeven we het wiel niet opnieuw te gaan uitvinden.

Ciao Snowdude.
 
@ Snowdude, ik ben het eens met je verhaal. Dat is ook het geen wat maik en ik duidelijk wilden maken.

Iedereen is vrij om te organiseren in welke vorm dan ook. Dus is er iemand die de tourtocht wil organiseren doe dat dan vooral en ik hoop van ganser harte dat we dan met een grote groep aanwezig zullen zijn. :)
 
......... hoe verder, ik had als voorbeeld 1 startpunt gegeven en als voorbeeld een richting met 2 bestemmingen....
Ik hoor wel wat iemand anders in gedachte had... zou er gerust tijd voor willen maken...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@ Snowdude, ik ben het eens met je verhaal. Dat is ook het geen wat maik en ik duidelijk wilden maken.

Iedereen is vrij om te organiseren in welke vorm dan ook. Dus is er iemand die de tourtocht wil organiseren doe dat dan vooral en ik hoop van ganser harte dat we dan met een grote groep aanwezig zullen zijn. :)

Dit wilden we doen en toen ging er een slotje op xD
 
Wat mij het beste lijkt is om de tourtocht vanuit Groningen de starten en dan door het land heen te trekken de afhakers kunnen dan achterblijven en eventueel terugkeren en de nieuwe mensen kunnen dan instromen ?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!