Week 19: Meeting / Tourtocht MyPolo??

MyPolo tourtocht 2012


  • Totaal aantal stemmers
    24
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom geen 2 routes als tour en die leiden naar een plaats centraal van Nederland-Belgie?? :)
Mensen aan het begin aan elke route/tour zien dus de groep groeien en mensen naar het einde toe worden talrijker ontvangen/opgepikt.. Op het einde van elke route/tour komt iedereen samen om kennis te maken, eten, auto's showen, etc en kan er eventueel een lokaal rondje gereden worden om dat Polo-legertje mooi op video vast te leggen of gwn het gevoel om met zo'n grote groep rond te rijden!! Op weg naar de meet was 10 al kicke Big Grin

Grtz
 
Lijkt mij leuk om de tocht vanuit het noorden te laten komen naar belgie en net wat smartie zegt dat de rest aansluit onderweg.
Misschien iets om eerst een meeting te organiseren en landkaart mee en de route te bepalen met de mensen die ook mee doen en dan later de echte route te gaan rijden.

Grz RJ
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Mensen, hoor allemaal leuke ideetjes voor de tour.....maar om iedereen het totaal naar hun zin te maken gaat lastig worden al zou ik dat graag doen natuurlijk.

Nu ik weet dat er veel animo voor is ga ik dit weekend eens uitzoeken wat een leuke route kan zijn.
Het idee om elkaar tegemoet te rijden en dan de groep te laten groeien is erg leuk alleen ben ik bang dat je dan de hele dag in de auto zit.

Ik zat meer te denken aan een rit van ongveer 2,5-3 uur inclusief lunchen.
Idee van RJPolo vind ik trouwens wel ok....eerst een nieuwe Meeting en dan met een paar even kijken wanneer en waar we gaan rijden.

Wie weet wanneer de volgende meeting is??
 
Mensen, om het nog mooie te maken heb k het onderstaande nog ff gefixed!! Staat wat mooier :)
Hopen dat deze goed gaat lukken en wederom geslaagd zal zijn!

16lfxup.jpg

Ciao's Enzo
 
@enzolino.... Netjes gedaan weer zoals gewoonlijk!

@Snowdude Vorige keer waren we in Nijmegen bij de mac. Lijkt me leuk deze als startpunt te nemen en wie dan mee wil rijden richting het zuiden.. sluit aan bij de afgelegen parkeerplaatsen die we nog even moeten uitzoeken. (Volgens mij gaat dat wel lukken op een meeting....)

Maar net wat je zegt wanneer is de volgende meeting zodat we hierover kunnen discussiëren en vast kunnen stellen welke dorpjes we gaan nemen en wie waar kan aansluiten.

Om een beetje variatie te krijgen en wat extra's dan alleen in de auto zitten leek me het leuk om tussendoor dus te stoppen op plekken waar we foto's kunnen maken en andere plaatsen waar we iets drinken / eten?

Zijn er mensen ook voor om een kleine bijdrage te geven zodat we ergens kunnen eten met de hele groep?
Leek mij namelijk wel leuk om een restaurant iets te eten rond de middag ofzo... ?!

Ik hoor het graag.

ps. landkaart is zo geregeld :)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik dacht zelf aan 24 juni om een inspiratie meeting te doen....

Waar: McDonalds Blokhoeve Nieuwegein
Symfonielaan 1
3438 Nieuwegein
Wanneer: 24 juni 2012
Tijdstip: 13:00 - ?
Locatie: Blokhoeve, Nieuwegein - Google Maps

Deze locatie heb ik genomen omdat deze goed was bevallen bij de vorige meeting.

Datum is 3 dagen voor me vakantie en kan ik op vakantie de route uitwerken tot mooi resultaat... hoor graag jullie reacties of dit ook aansluit in jullie planning?!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Na diverse pb's kom ik er dan toch nog op terug ;)

Ik heb vanavond contact gehad met johan ons idee is eigenlijk wel wat er dan een meeting komt van een uurtje oid. En dat we daarna een stukje gaan toeren en dan afsluiten met een etentje ergens. Anders blijf je maar rijden e.d. Misschien mooi om dan in nieuwegein eerst af te spreken. Dat is immers mooi centraal en van daaruit hoor ik graag opties of misschien wel must see locaties.

Reacties kunnen in dit topic of per pb. Ik ben komende week enkel wel minder "bereikbaar" wegens privé omstandigheden. Dus het kan zijn dat ik later terug pb.
 
@Maik, dus ongeveer de zelfde bedoeling...

De bedoeling was ook dat we even een meeting gingen doen voor de mensen die er interesse in hebben om mee te beslissen over de route of gewoon voor de gezelligheid. Deze meeting te houden op de zondag 24 juni 2012.

Als er mensen zijn die een locatie hebben moeten we wel kijken of dit rendabel is qua reis tijden.
Daarvoor een topic te openen voor de locaties is wellicht erg handig.
Daarna kunnen we onze route te bepalen die we gaan rijden.

Gr. RJ
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@Maik, dus ongeveer de zelfde bedoeling...

De bedoeling was ook dat we even een meeting gingen doen voor de mensen die er interesse in hebben om mee te beslissen over de route of gewoon voor de gezelligheid. Deze meeting te houden op de zondag 24 juni 2012.

Als er mensen zijn die een locatie hebben moeten we wel kijken of dit rendabel is qua reis tijden.
Daarvoor een topic te openen voor de locaties is wellicht erg handig.
Daarna kunnen we onze route te bepalen die we gaan rijden.

Gr. RJ


Ja, het enige wat wij dan zeggen schrap de ideeën m&g en doe dit online waarna je 1 keer meet en dan meteen doorgaat. Denken de aan de leden over heel NL en natuur BE scheelt dit veel tijd, anders blijf je rijden.

Nog een optie kan zij we nemen 1 start punt en Stuur maar een vervolg stuk van 10 km in en de volgende kan weer de 10km er op insturen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!