Week 19: Meeting / Tourtocht MyPolo??

MyPolo tourtocht 2012


  • Totaal aantal stemmers
    24
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Er gingen al geruchten in de MyPolo gangen maar mijn vraag is of men het leuk zou vinden om een MyPolo tourtocht te gaan rijden....

Dus een keer geen snelweg maar gewoon eens binnendoor langs die leuke (schattige) dorpjes die ons landje rijk is...komt nog eens bij dat je leuke foto's kan schieten onderweg voor op de site...(twee vliegen in een klap)

Wij hebben destijds met het Audi-forum een aantal van die rittern gereden en moet zeggen dat het erg gezellig was.
S'middags even wat eten met de groep en als je het heel erg gezellig vind ook nog savonds...(vrije keuze)

Ik hoor graag van jullie of er interesse is....Ohja, we rijden alleen met zon en minimaal 25 graden :)

Ik denk om het leuk te houden je minimaal 15 auto's moet hebben.

VERGEET DE POL NIET IN TE VULLEN!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een topinitiatief! Ik doe mee!

1: Snowdude
2: Barry
3: Citroene
4: Maik
5: Mike2165
6: PoloDave
7: RJPolo
8: Xander
9: .................? Wie volgt?!
 
@ Snowdude just WA ZHZ ;)

1: Snowdude
2: Barry
3: Citroene
4: Maik
5: Mike2165
6: PoloDave
7: RJPolo
8: Xander
9: WobbleKid
10: Enzo
11: .................? Wie volgt?!

Vul die Poll in Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1: Snowdude
2: Barry
3: Citroene
4: Maik
5: Mike2165
6: PoloDave
7: RJPolo
8: Xander
9: WobbleKid
10: Enzo
11: Smartie86
12: .................? Wie volgt?!

Vul die Poll in :razz:
 
Is heel erg afhankelijk van waar het is.. Ik snap dat mensen niet eerst 2 uur in de auto willen zitten om vervolgens nog 3 uur in de auto te zitten om een stukje te rijden die zijn t dan wel heel erg zat Stick Out Tongue Ik ben niet beroerd om een paar kmter te rijden naar t begin punt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!