Wat zit er standaard in een polo 6r?

hallo, ik heb recent een polo 6r gekocht en ik ben benieuwd wat er standaard in zit aan Opties . Zelf heb ik een comfortline.

Zit hier ESP op en een bandenspanningscontrole systeem? En wat nog meer?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Voordat je deze kocht heb je toch wel gekeken wat er op zit aan opties? ABS en ESP zijn tegenwoordig verplicht dus dat heft elke auto sowieso. Bandenspanningscontrole is heel basic want deze maakt gebruik van de ABS ringen en detecteerd alleen spanningsverschillen tussen links en rechts. Als je bijvoorbeeld in beide banden 1 bar hebt geeft deze nog steeds geen melding maar in de ene 2,3 bar en de andere kant 2.0 bar dan wel. Ga daarom ook alsjeblieft niet uit van dit system en controller je bandenspanning in elk geval 1x per maand zodat je zuiniger, milieuvriendelijker maar vooral veiliger(meer grip) rijd
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!