Wat is jouw gekste ervaring in het verkeer? (agressie)

deze week gebeurd.

reed op een baan van 50. Kwam er iemand in zijn ouwe golf die bijna uit elkaar valt lekker in mijn gat boren. Geen probleem rustig gebleven en de man zoefde mij voorbij. Enkele minuten later kwam ik van de winkel en stond die gek voor het rode verkeerslicht. Dacht zo effe daar staat die gek. ik vervolg mijn weg waar je 70 mag rijden. Enkele tellen later kijk ik eens in mijn spiegel en wie zie ik daar lekker in mijn gat boren inderdaad de gek met zijn rammelkar. Hij kon mijn niet inhalen door te veel verkeer in tegenovergestelde richting.
Nu de baan ging over van 70km naar 50km. De man zat zo dicht op mijn wagen dat een aanrijding gwn ging gebeuren. Bon uitstappen de man van zijn oren maken, uiteindelijk alle papieren ingevuld. Toen dacht ik ik laat hem lekker eerst vertrekken dan is hij ook blij.

EN DAAR BEGON ALLE MISSERIE!!!!!

De man vertrok normaal tot ik bij hem in de buurt kwam (voor 1 of andere gekke reden kon hij toen wel gwn 50 rijden) en haalde paar keer een zeer brusk onnodig rem manoeuvre uit. Bon na de zoveelste idiote move van de man kon een aanrijding niet meer vermeden worden.

De wagen aan de kant komt de man doodleuk bij mij zeggen als ik de papieren van de vorige aanrijding verscheur dat hij geen klacht zou indienen bij de politie voor verkeersagressie.

Bon ik wijs de man vriendelijk op het feit dat ik een dashcam heb zowel vooraan als achteraan en dat beide ongevallen zijn opgenomen dat hij dus geen poot had om op te staan. Begint de man daar een beetje te brullen en te tieren en stapt in zijn wagen en weg was die.

Nu dan maar de politie gebeld en hun alles uitgelegd en de beelden laten zien. Kreeg ik de vriendelijke raad om klacht neer te leggen tegen de man.

Ondertussen contact gehad met de politie en wat blijkt nu, onze wegpiraat mocht helemaal niet achter het stuur zitten want hij had een rijverbod. Deze man zal ongetwijfeld 28 augustus nooit meer vergeten.:sweatsmile::sweatsmile::sweatsmile::sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 TDI 75pk 
Ik reed op een 80 weg in de spits met een tractor voor mij die max 45 reed, een auto achter mij zat al de hele tijd echt op mijn bumper te kleven, niet fijn, omdat ook ik niet harder dan 45 km/h kan en de tractor nog niet kon inhalen.

Vervolgens maar een keer geseind met mijn alarmlichten, wellicht dat die persoon de hint begreep dat die gewoon eens afstand moest houden.
Helaas, dit werkte niet. Toen was er eindelijk een kans om de tractor in te halen, dus ik gaf gas. De bumperklever wou er vervolgens tegelijk met mij langs, maarja. Ik was eerst! Altijd fijn die extra GTI pk`s.

Daarna hield de persoon toch maar afstand. Bij een rotonde ging ze nog met een blij hoofd naar mij zwaaien toen ik de afslag nam, irritante mensen :confused:
Gelukkig niet zozeer agressie, maar wel onnodige irritatie.

Een domme doos die de remafstand waarschijnlijk niet kan inschatten.




Who is next?:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
Ik maak zo iets bijna dagelijks mee, als expert linkerbaan rijder met de RS3 (wat erg makkelijk gaat) doe ik dat dus ook altijd in de Caddy (wat minder gaat). Iedereen denkt dus altijd wat doet deze slome bus op de linker baan maar als ik opzij kan doe ik dat, wat vaak niet het geval is omdat ik achter een andere slome wagen rijdt. Wel mooi altijd om ze lekker te irriteren en als er een gaatje is, ze voor te laten gaan waarnaar ze vervolgens alsnog niet langs degene kunnen waar ik ook niet langs kon :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ik heb de laatste tijd elke keer ; Mensen rijden steeds vaker 60/70 op de polder 80 wegen, super vervelend. Maar om elke steenslag te vermijden houd ik ten aller tijden afstand, want je kan er nl. niet doorheen.. wanneer het moment daar is, sla ik toe ! Ik haal in, waarna ik dus de laatste tijden ELKE FKNG keer heb dat mensen als een #%$% gaan zitten seinen.

WAAROM !? Ik overtreed geen regels, wat geeft jou als langzaam rijdende bestuurder het recht om zo te seinen ? LEG MIJ DAT UIT .

Yep, redelijke frustraties.


Het mooiste moment was op een 100 weg, huismama reed 70 in haar Toyota Agyo op een 100 weg... Ik haal dus in waar veilig en mag.
Krijg ik weer een hele lichtshow... WAAROM !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Haha
Waarderingen: SantanoS
Ik heb de laatste tijd elke keer ; Mensen rijden steeds vaker 60/70 op de polder 80 wegen, super vervelend. Maar om elke steenslag te vermijden houd ik ten aller tijden afstand, want je kan er nl. niet doorheen.. wanneer het moment daar is, sla ik toe ! Ik haal in, waarna ik dus de laatste tijden ELKE FKNG keer heb dat mensen als een #%$% gaan zitten seinen.

WAAROM !? Ik overtreed geen regels, wat geeft jou als langzaam rijdende bestuurder het recht om zo te seinen ? LEG MIJ DAT UIT .

Yep, redelijke frustraties.


Het mooiste moment was op een 100 weg, huismama reed 70 in haar Toyota Agyo op een 100 weg... Ik haal dus in waar veilig en mag.
Krijg ik weer een hele lichtshow... WAAROM !
sowieso op die weg van Dronten richting rotonde Swifterbant waar die 100 weg naast loopt. daar denken de meeste volgens mij echt dat dit nu een officiele boerenweg is waar 60 gereden moet worden.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
sowieso op die weg van Dronten richting rotonde Swifterbant waar die 100 weg naast loopt. daar denken de meeste volgens mij echt dat dit nu een officiele boerenweg is waar 60 gereden moet worden.
zoooooo dat is helemaal drama ... terwijl er om de zoveel meter een 100 bordje staat.
Ik doelde op de 100 weg vanaf de ketelbrug naar Swift
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
sowieso op die weg van Dronten richting rotonde Swifterbant waar die 100 weg naast loopt. daar denken de meeste volgens mij echt dat dit nu een officiele boerenweg is waar 60 gereden moet worden.
Daarom, Mensenpuppies, Rij ik overal 100! Maar dat vinden mensen in witte auto's met blauwe lampen weer niet zo leuk...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik heb de laatste tijd elke keer ; Mensen rijden steeds vaker 60/70 op de polder 80 wegen, super vervelend. Maar om elke steenslag te vermijden houd ik ten aller tijden afstand, want je kan er nl. niet doorheen.. wanneer het moment daar is, sla ik toe ! Ik haal in, waarna ik dus de laatste tijden ELKE FKNG keer heb dat mensen als een #%$% gaan zitten seinen.

WAAROM !? Ik overtreed geen regels, wat geeft jou als langzaam rijdende bestuurder het recht om zo te seinen ? LEG MIJ DAT UIT .

Yep, redelijke frustraties.


Het mooiste moment was op een 100 weg, huismama reed 70 in haar Toyota Agyo op een 100 weg... Ik haal dus in waar veilig en mag.
Krijg ik weer een hele lichtshow... WAAROM !
Ik snap je helemaal haha.
Ze moeten blij zijn dat je er langs gaat.
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
die kunnen zelf ook niet altijd goed rijden... waarom rijden ze in hemelsnaam 50 op een 80 weg.
Deze bassie gaat er dan toch echt voorbij..
Dit stuk PietVerdriet ook hoor! alleen niet over door getrokken streep, dan sein ik wel ff met de lampies
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Sein maar lekker dan ben ik er toch al voorbij :mrgreen: ga echt niet op een 80 weg zitten wachten tot die met 50km per uur voor me bij het stippellijntje is hoor
Wel als het de blauwe petten betreft! hahaha! witte auto met blauwe lampies...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik heb een ook nog een mooi verhaal. Niet zo zeer van agressie (want dat kom je dagelijks tegen) maar deze staat me nog altijd bij.
Een jaar of 15 geleden had ik nog een baan als chauffeur en was met mijn bestelbus opweg naar een klant ergens in het Noorden van het land. Maar aangezien het adres nog erg nieuw was kende mijn navigatiesysteem dit nog niet. Klant gebeld en afgesproken dat hij mij tegemoet zou rijden en ergens op een rustplaats aan de snelweg me op zou wachten.
Toen ik bij desbetreffende rustplaats aan kwam bleek ik als eerste te zijn gearriveerd en zette ik dus mijn bus aan de kant om op hem te wachten.
Na een minuut of 5 er gestaan te hebben zag ik een andere auto aankomen die een keer met zijn lichten seinde en ben ik achter hem aan gereden.
Ik vond de route die meneer reed wel een beetje vreemd toen we een soort bospad opreden, maar dacht dat de reden was dat mijn navigatie het niet kende.
Plots stopte de auto en de man kwam naar mijn portier gelopen. Nadat ik mijn raam naar beneden had gedraaid begon hij allemaal vreemde vragen te stellen over hoe oud ik was en zo wat meer.
Toen de man naar de grootte van mij jongeheer begon te vragen begon ik toch wel door te hebben dat ik dus de verkeerde aan het volgen was.
Snel mijn raam dicht gedraaid en vertrokken.
Later hoorde ik van de diegene die dus nog op de rustplaats op mij stond te wachten, dat de rustplaats vaak ook als homo ontmoetingsplaats wordt gebruikt.
We hebben nog lang staan lachen om deze vreemde vergissing.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Maak het ook bijna elke keer mee als ik naar België rij. Mensen (veelal Belgen) die bang zijn om 80 te rijden waar het mag en voor de zekerheid dan maar 70 gaan rijden. En natuurlijk geldt overal een inhaalverbod. :mad:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
In de rem gaan. Ernaast rijden. En vragen waarom ze dat doen.
dat standaard , maar sommige dingen zeggen we maar niet op het forum hehe.

Ik heb een ook nog een mooi verhaal. Niet zo zeer van agressie (want dat kom je dagelijks tegen) maar deze staat me nog altijd bij.
Een jaar of 15 geleden had ik nog een baan als chauffeur en was met mijn bestelbus opweg naar een klant ergens in het Noorden van het land. Maar aangezien het adres nog erg nieuw was kende mijn navigatiesysteem dit nog niet. Klant gebeld en afgesproken dat hij mij tegemoet zou rijden en ergens op een rustplaats aan de snelweg me op zou wachten.
Toen ik bij desbetreffende rustplaats aan kwam bleek ik als eerste te zijn gearriveerd en zette ik dus mijn bus aan de kant om op hem te wachten.
Na een minuut of 5 er gestaan te hebben zag ik een andere auto aankomen die een keer met zijn lichten seinde en ben ik achter hem aan gereden.
Ik vond de route die meneer reed wel een beetje vreemd toen we een soort bospad opreden, maar dacht dat de reden was dat mijn navigatie het niet kende.
Plots stopte de auto en de man kwam naar mijn portier gelopen. Nadat ik mijn raam naar beneden had gedraaid begon hij allemaal vreemde vragen te stellen over hoe oud ik was en zo wat meer.
Toen de man naar de grootte van mij jongeheer begon te vragen begon ik toch wel door te hebben dat ik dus de verkeerde aan het volgen was.
Snel mijn raam dicht gedraaid en vertrokken.
Later hoorde ik van de diegene die dus nog op de rustplaats op mij stond te wachten, dat de rustplaats vaak ook als homo ontmoetingsplaats wordt gebruikt.
We hebben nog lang staan lachen om deze vreemde vergissing.
haahahahahahha ge - wel - dig
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!