Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Voor mij de 3e keer ( elke keer dezelfde) en tot nu toe bevalt het.
Heb wel aantal keer mindere ervaring met de dealer juist (gepeperde rekeningen na een beurt), dus iedereen een andere ervaring denk ik maar.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Als je het zo bekijkt is de Kwikfit niet slechter, rekent misschien meer dingen (ik net beurt+apk gehad bij kwikfit, komen wat dingen aan waar ik op moet letten zoals accu maar niks raars bijgekomen dus ik heb geluk?) maar uurtarief maakt dat dan weer goed.
Kwikfit, zucht...
Had nieuwe remschijven en -blokken voor nodig. De criminelen daar durfde er € 450,-.
Dus ruim duurder dan dat ze bij de officiële dealer berekende.
Ik wist helemaal niet dat ze remschijven hadden van platina.
Nee, ik ga daar alleen nog langs als het gratis is via een actie o.i.d. en dan blijf ik er het liefst ook nog naast staan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Een niet originele Iphone kabel resulteerde bij mij in heel veel storingen met Apple CarPlay. Hoop dat dat je bespaard blijft want een korte kabel is echt veel fijner
Dat heb je vooral met die hele goedkope knock off kabeltjes. Belkin is wel een merk dat je kunt vertrouwen, is ook zeker niet goedkoop. Zelf heb ik alle kabeltjes van Ugreen (beste kabelmerk op Ali) en die werken ook allemaal top, kosten wel wat meer. Gebruik ik intussen ook al jaaaren zonder problemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Dat heb je vooral met die hele goedkope knock off kabeltjes. Belkin is wel een merk dat je kunt vertrouwen, is ook zeker niet goedkoop. Zelf heb ik alle kabeltjes van Ugreen (beste kabelmerk op Ali) en die werken ook allemaal top, kosten wel wat meer. Gebruik ik intussen ook al jaaaren zonder problemen.
Zowel Belkin als een kabel via de officiële vw webshop welke 40 eu kost gaven bij mij storingen. Niet ieder systeem heeft er last van, maar kan wel de oorzaak zijn van veel storingen bij de AW
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!