Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Goed bezig man !

Vraagje? heb je achter gewoon verlagings veren gekocht? en die gti dempers + veren scheelt dat veel in wegligging en hoogte?

Ben ook aan het zoeken naar iets van verlaging .

Kwam een verlagings set tegen van AP compleet set dempers + veren ( 40/30 verlaging.) ziet er leuk uit alleen heb ik geen ervaring met dat set.

Thanks! (Zelf is doen is leuk al zijn de blauwe plekken, sneetjes en 3 dagen zwarte handen minder)
Achter inderdaad standaard schokbrekers nu met Eibach veren -3.
Voor is nu standaard gti schokbrekers en veren, staat denk ik 1cm hoger dan achter dus daar wil ik nog iets aan doen.
Qua wegligging vind ik het een hele verbetering. Niet heel hard maar duidelijk een stuk stugger.
Ik ga wellicht ook op zoek naar een schroefsetje maar ga dan voor een nieuwe Eibach set. Ik heb geen ervaring met schroefsets maar hoor en lees veel goede dingen over de Eibachs. AP ken ik van naam, verder geen ervaring mee of iets over gelezen.
Voorkant verlagen door alleen veren met standaard schokbrekers zou ik zelf niet doen, lees er bijna alleen negatieve ervaringen van.
Ik ben wel benieuwd of er mensen met een veerpootbrug/anti roll bar rijden.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 105pk 
Worden de ritten altijd bijgehouden of moet je daar zelf nog iets voor doen?
De ritten worden altijd vanzelf bijgehouden. Om de ritten te exporteren heb je een apart abonnement nodig. Dat kost 99 euro per jaar en het loopt van 1 januari tot en met 31 december... Is makkelijk voor de zakelijke rijder, maar dat heb ik dus niet nodig.
Per rit zie je het verbruik, de kilometers, je blue score, hoe je remt, optrekt en schijnbaar zie je ook op de kaart waar je harder dan 135 gereden hebt :rolleyes: (gisteren de eerste keer met de auto naar Duitsland geweest)
 
Afstandsschijf voor de wastegate voor de 1.2 tsi, hoop dat het irritante ratelende geluid bij gasloslaten weggaat, komt hopelijk vandaag binnen en als ik nog tijd heb snel even erop zetten
e549b6d9234ccc1a9350a768f795d32c.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Die afstandsschijf is een terug roep actie geweest.
Was voor problemen de dat turbo te snel kapot ging.

Ook moest je adapties terug zetten.
Is bij onze polo niet gedaan, en was kort na aankoop bij de dealer langs geweest en ze zeiden dat er geen open terugroepacties waren, zal de waardes resetten na dat ik het heb geplaatst.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Vandaag needle sweep / swipe laten fixen door @Martien voor mijn 1.2 bluemotion :mrgreen::mrgreen: Het lukte maar niet met vcds en wist niet meer wat ik kon doen om het toch te krijgen omdat ik het graag wil, dus ff langs geweest en gelijk even wat vcds aanpassingen erbij laten doen!
Ik ben erg tevreden over het resultaat :)
Cool! Op je 6R ? Heeft @Martien dat via de eeprom gedaan of vagcom?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!