Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

13064.jpg


Skoda pedalen (kosten de helft van de Vw variant Big Grin)
 
  • Leuk
Waarderingen: jorrit84
op ebay duitsland een originele nieuwe GTI gril op de kop getikt en aangezien ik geen rline heb maar een style uitvoering, ook nog een sline grilbadge van audi op de kop weten te tikken in de kleur zwart. dit embleem moet nog binnen komen en zodra de gril is gemonteerd zal ik een foto posten.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Hoe bevalt de Helix?

De helix bevalt super! Ik dacht dat slechts aanvulling zou zijn maar dankzij de DSP versterker klinkt het geluid nu super gecombineerd met een mooie bass (niet overdreven hard maar stevig).

Ik heb hem zelf tweedehands overgekocht met als nadeel dat de verkoper de stekkers van de plus en min draad had afgeknipt met als gevolg dat ik deze moest solderen aan de originele bedrading waar ik geen fan van ben maar goed er zijn ergere dingen het kost me slechts 10 minuten werk extra bij een eventuele uitbouw.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
Winterbandjes vervangen door de zomerbandjes. Schrok wel want in een winterband zat een spijker. Zat er zeer schuin in dus denk dat het meevalt maar toch vanmiddag even langs de bandenboer.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag deze "China Volkswagen pedalen" geprobeerd te monteren.
Niet ingewikkeld uiteraard maar de kwaliteit van het rubber valt mij erg tegen.
De pedalen zitten erg los in tegenstelling tot de "originele rubberen VW pedalen".
Ze blijven wel zitten maar heb liever iets stugger rubber zodat hij beter op zijn plek blijft.

Kan iemand mij een website aanraden waar ik wel goede kwaliteit sportieve pedalen kan aanschaffen?

29zo21t.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 70pk BMT Comfortline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!