Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

vandaag een leuk aanbod gehad van de schade afdeling van de vw dealer, een orgineel set xenonlampen van valeo voor een prijsje van 50 euro de twee.
daar heb ik natuurlijk niet over nagedacht en meteen afgetikt.
bj. 2014. ik zeg niks mis mee.
#eengelukjemoetjehebbentoch.
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: graafie
Laatst bewerkt:
Helemaal niets. De VW dealers hadden n.l. een storing in het telefoonsysteem waardoor er geen enkele dealer hier in de buurt te bereiken was.
Telefoon ging 5x over en daarna kreeg ik de ingesprekstoon. Dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag maar de KPN kon niets vinden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
heey andré
ik heb ze meegenomen en moet alleen nog die tussen kabels regelen.
ik heb zelf vcds, dus kan hem eventueel zelf inlezen.
en dat laat ik je dan nog wel weten
oké mooi man, woon jij een beetje in de buurt van enschede, ik zou graag willen weten welke functies ik nog kan inschakelen in mijn computer, misschien dat jij mij daar bij kan helpen mits je niet te ver weg woont en jij mij wil helpen
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
oké mooi man, woon jij een beetje in de buurt van enschede, ik zou graag willen weten welke functies ik nog kan inschakelen in mijn computer, misschien dat jij mij daar bij kan helpen mits je niet te ver weg woont en jij mij wil helpen
hoi andré,

ik zou je graag willen helpen maar woon in brabant, wellicht woont er iemand van mypolo dichter bij je in de buurt.
succes
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
98ed1e.jpg

nieuwe banden + bosch aerotwins
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!