Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Deze jongen nog ff erbij gekocht voor de dashcam, zodat tie netjes op parkeermode kan staan, zonder me accu leeg te trekken:

blackvue-power-magic-pro.jpg
 
Een hele waslijst sinds de aanschaf van de Polo op 12 november:
Twee H7 lampen vorige maand nieuw op de Duitse eBay met Osram Nightbreakers, een hele verbetering t.o.v. de H4s.

En verder sinds vorige week:
1. Twee stoelverwarmingschakelaars 25 euro via deze site
2. Een Kufatec Kabelboom 63 euro op de Duitse eBay
3. Een stoelverwarmingstuurapparaat 16,50 euro op de Duitse eBay
4. Een echt (!) nieuw Highline 6C interieur vandaag opgehaald compleet met deurpanelen (met de alu-inleg in de deuren) met stoelverwarming voor een heel zacht prijsje, 245 euro, bij LvS Carparts in Kessel. Komt uit een "test-auto", whatever that may be. Ik had inmiddels wel al stoelverwarmingsmatjes in China besteld, maar die zet ik wel op MP.
5. Een Westfalia afneembare trekhaak met Canbus stuurapparaat 13 polig van www.rameder.nl. Samen met een kortingsbonvan 10 euro voor 351 euro. Dat is ruim 60 euro goedkoper dan op rameder.de, oftewel kupplung.de. Dat is dezelfde website. Ze hebben deze week 10% extra korting op de NL-site.


Kortom allemaal koopjes.... Big Grin

Voor de trekhaak moeten de zijpanelen er toch af, doe ik meteen even de nieuwe stoelen erin en de kabelboom voor de stoelverwarming onder het tapijt. Ik zie trouwens in de Elsa dat ik slechts twee lege plekken heb in de zekeringenkast onder het dashboard, die van de bobines, die een diesel niet heeft en die van het schuifdak, dat ik ook niet heb.

Dus een leuk klusje voor de komende feestdagen
 

Bijlagen

  • stoffen interieur 5-drs vw polo 6r-6c 15 5-drs..pdf
    444.9 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: HJV en DeeOow
Een hele waslijst sinds de aanschaf van de Polo op 12 november:
Twee H7 lampen vorige maand nieuw op de Duitse eBay met Osram Nightbreakers, een hele verbetering t.o.v. de H4s.

En verder sinds vorige week:
1. Twee stoelverwarmingschakelaars 25 euro via deze site
2. Een Kufatec Kabelboom 63 euro op de Duitse eBay
3. Een stoelverwarmingstuurapparaat 16,50 euro op de Duitse eBay
4. Een echt (!) nieuw Highline 6C interieur vandaag opgehaald compleet met deurpanelen (met de alu-inleg in de deuren) met stoelverwarming voor een heel zacht prijsje, 245 euro, bij LvS Carparts in Kessel. Komt uit een "test-auto", whatever that may be. Ik had inmiddels wel al stoelverwarmingsmatjes in China besteld, maar die zet ik wel op MP.
5. Een Westfalia afneembare trekhaak met Canbus stuurapparaat 13 polig van www.rameder.nl. Samen met een kortingsbonvan 10 euro voor 351 euro. Dat is ruim 60 euro goedkoper dan op rameder.de, oftewel kupplung.de. Dat is dezelfde website. Ze hebben deze week 10% extra korting op de NL-site.


Kortom allemaal koopjes.... Big Grin

Voor de trekhaak moeten de zijpanelen er toch af, doe ik meteen even de nieuwe stoelen erin en de kabelboom voor de stoelverwarming onder het tapijt. Ik zie trouwens in de Elsa dat ik slechts twee lege plekken heb in de zekeringenkast onder het dashboard, die van de bobines, die een diesel niet heeft en die van het schuifdak, dat ik ook niet heb.

Dus een leuk klusje voor de komende feestdagen

Ik haal meestal de kofferbak bekleding los. Vervolgens de dorpel lijsten en dan met een nylon trekveer naar voren trekken.

Wat betreft de zekeringen:

Zie mijn bijlage. Links op het plaatje zie je een paarse 3A zekering en daar links van een rode 10A zekering. Beide zijn geschakelde voedingen. Op de plek van de 10A zit volgens het boekje normaal de stoelverwarming, bij mij de 12 volt van de kofferbak (ik heb geen stoelverwarming). De 3A is normaal leeg (wordt niet in het boekje genoemd).

Je kunt deze twee dus gebruiken. 1 voor de stoelverwarming en 1 voor de trekhaak.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    924.7 KB · Weergaven: 37
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: vwpolo6r1.2tdi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!