Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Paar kleine afwerkingen
cbca0ef9be8be77bb94f16d9365733f7.jpg
5bc33b784af61484c3b15fca3820aa53.jpg

Heb je hier links van:oops:?
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
En hoe heten die kapjes?
Die van de scharnieren heb ik gevonden maar die andere van de slotvanger nog niet.

Edit: gevonden. Thnx!
Volkswagen VW Golf 6 GTI Scirocco passat B6 Touran Tiguan Jetta MK4 MK5 MK6 POLO CC Lavida ABS Chrome trim door lock cover
http://s.aliexpress.com/yuyIn67z

Stainless Steel car cover Door lock cover protecting Volkswagen VW GOLF 6 7 Tiguan POLO Passat B5 skoda Fabia Superb car styling
http://s.aliexpress.com/uaemmam6

Ze noemen het doorlock covers
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Toch maar een gasveer voor onder mijn motorkap aangeschaft en hij is al binnen. Deze week even eronder knallen Big Grin
Kijk uit met het monteren van een gasveer als deze te zwaar is ( 300N - 350N ) beweegt de motorkap op het scharnier.
Deze is eigenlijk te zwak voor een gascilinder .( Bij veel gebruik heb je kans dat de kap in scheurt.) En wij als Polo forum leden maken de kap vaak open en dicht :mrgreen:
Ik heb een gebruikte gasveer op de sloop gehaald deze is al meerdere malen gebruikt dus wat minder krachtig .
En dat werkt goed + heb ik een verstevigings plaatje tussen het scharnier gezet .
Ik wil alleen even waarschuwen de scharnier is eigenlijk niet gemaakt voor een gasveer :mad:
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Iemand enig idee waar/of die zwarte strip op de gril van de WRC los te koop is? Ik heb dezelfde gril maar dan met chrome strip, maar wil deze graag zwart hebben, mits de originele strip er gemakkelijk af te halen is zonder hem te breken. Het moet origineel te maken zijn dus zwart spuiten is geen optie (ja plastidip zou in ergste geval kunnen).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Kijk uit met het monteren van een gasveer als deze te zwaar is ( 300N - 350N ) beweegt de motorkap op het scharnier.
Deze is eigenlijk te zwak voor een gascilinder .( Bij veel gebruik heb je kans dat de kap in scheurt.) En wij als Polo forum leden maken de kap vaak open en dicht :mrgreen:
Ik heb een gebruikte gasveer op de sloop gehaald deze is al meerdere malen gebruikt dus wat minder krachtig .
En dat werkt goed + heb ik een verstevigings plaatje tussen het scharnier gezet .
Ik wil alleen even waarschuwen de scharnier is eigenlijk niet gemaakt voor een gasveer :mad:
Welke gasveer heb jij? Heb je een nummertje voor me? Dan ga ik even checken.
 
Welke gasveer heb jij? Heb je een nummertje voor me? Dan ga ik even checken.
Nou ik heb geen nummer maar ik had ook een nieuwe gekocht , en deze was voor een golf 5 die heeft de zelfde afmeeting.
En die had ik gemonteerd en die ging veel te zwaar die was 350N.( Deze ging echt te zwaar dat zag ik aan het scharnier en die durfde ik niet te gebruiken )
Dus heb ik op de sloop een gebruikte gezocht en zelf handmatig ingedrukt hoe zwaar hij ging.
Hij had er verschillende liggen van deze afmeting .
En nu werkt hij prima, kap half open en hij gaat van zelf omhoog en met weinig druk ook weer mooi dicht zonder veel beweging in het scharnier.
Hij koste maar 10€.;)
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Grappig, ik heb dezelfde, ongeveer twee weken geleden gekocht. Toen zei de verkoper dat ik snel moest zijn omdat het om de laatste ging
Overigens was verder alles prima. Snel en netjes geleverd met nette handleiding
Haha, tja dat zeggen ze vaker. En zeker netjes afgehandeld, nu nog even monteren :)

Nou ik heb geen nummer maar ik had ook een nieuwe gekocht , en deze was voor een golf 5 die heeft de zelfde afmeeting.
En die had ik gemonteerd en die ging veel te zwaar die was 350N.( Deze ging echt te zwaar dat zag ik aan het scharnier en die durfde ik niet te gebruiken )
Dus heb ik op de sloop een gebruikte gezocht en zelf handmatig ingedrukt hoe zwaar hij ging.
Hij had er verschillende liggen van deze afmeting .
En nu werkt hij prima, kap half open en hij gaat van zelf omhoog en met weinig druk ook weer mooi dicht zonder veel beweging in het scharnier.
Hij koste maar 10€.;)
Ahhh, ik snap hem. Als ik reactie van @Nico6rtdi lees dan moet het wel goed zitten. Zal jouw "waarschuwing" wel in mijn achterhoofd houden bij het monteren. Eerst even kijken wanneer ik dat ga doen. Aangezien het nu elke dag regent en ik geen garage heb ofzo :(
 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!