Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Nieuwste V8 navigatie mappen voor de rns315. Aangezien de mappen bij een rns315 niet meer met CD's gaan zoals de rns310, dit gaat nu via een SD kaart. Ik heb verder ook niks kunnen vinden om naderhand illegale versie erop te zetten, dus heb ik gelukkig via een maat bij dealer voor een mooi prijsje de v8 mappen weten te regelen
 

Bijlagen

  • IMG-20151209-WA0020.jpeg
    IMG-20151209-WA0020.jpeg
    301.5 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Onder het mom, als ik mijzelf niet verwen... (Sinterklaas kon mijn huis weer eens niet vinden en de Kerstman vertrouw ik ook al niet :( ) 2 ruitenwissers voor de voorruit en een module voor de aut. verlichting.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Zoals jullie misschien wel niet weten heb ik handmatige clima. In een Polo waar verder alles op en aan zit.
Dus dat moet even veranderd worden.

Gekocht:
1x kachelhuis
1x clima paneel 6C (jaja die gaan we gewoon retrofitten)
1x standkachel (als we toch bezig zijn)
1x kabelboom onderdelen (gaan we zelf maken)

Nu eens kijken of dat ook echt allemaal gaat werken Stick Out Tongue
 
Zoals jullie misschien wel niet weten heb ik handmatige clima. In een Polo waar verder alles op en aan zit.
Dus dat moet even veranderd worden.

Gekocht:
1x kachelhuis
1x clima paneel 6C (jaja die gaan we gewoon retrofitten)
1x standkachel (als we toch bezig zijn)
1x kabelboom onderdelen (gaan we zelf maken)

Nu eens kijken of dat ook echt allemaal gaat werken Stick Out Tongue
Hier ben ik heel erg benieuwd! Heb dit al een keer besproken enkel dan met normaal clima paneel!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!