Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Was €100,- kwijt. Was een poets/polijst bedrijf 4km bij mij vandaan. Deed ook de VW's voor van Mossel, vandaar dat ik er wel in geloofde. Helaas viel het voor mij best tegen. Heb ook geen metallic maar unilak geloof ik.
Wil binnenkort gewoon mijn auto weer ''showroom-klaar'' hebben, maar weet niet precies waar. Zijn zoveel verschillende :(

@Mikie wat was je kwijt voor zo'n polijstbeurt dan? Want een beetje goed bedrijf zorgt wel dat die swirls weg zijn..

Zaterdag naar @expor geweest die het één en ander heeft open gezet met VCDS :)
Wat een topgozer is het met een dikke polo voor de deur Stick Out Tongue

-Bochtverlichting (mistlamp) aan bij draaien grote bocht of parkeren
-Soft touch op 5x gezet
-Anti Hijack lock aan bij wegrijden
-Anti Hijack lock uit bij auto uitzetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Erg gaaf !

Ben benieuwd als je het er afhaalt of je dan geen kleur verschil ziet na jaar of 3? En of het er aftrekken geen plaksels over blijft ?!
Als het goed is verkleuren de lakken van tegenwoordig niet meer. En bij het er af halen eventjes de föhn er op en rustig aan doen, heb je alle lijmresten er meteen bij af ;)

*mompelt iets over aftrekken en plaksels en slechte grappen*
 
Ik heb vaak een vriend van mij geholpen met het aanbrengen van stickers/wrap maar ook wel met het afhalen ervan. (hij doet dat als beroep) Ik ben nog nooit lijm(resten) tegen gekomen. Ik denk dat je dan hele slechte folie hebt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!