Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Eindelijk zijn me Cadiz velgen geleverd en gemonteerd onder mijn VW Polo GTI:mrgreen: alleen nog verlagen. Wat is raadzaam AP schroefset of verlaging veren?
Zou altijd voor een op elkaar afgestemde set veren en dempers gaan. Of een vaste set of een schroefset.
AP vind ik prima rijden, zelfs comfortabeler als met een Koni sportkit die ik eerst had onder de Passat 3C.
Zodra ik een 6R heb, komt er of AP schroefset of de vaste set Eibach Pro kit B4 (Eibach veren met Bilstein dempers) onder.
De schroefset kan je zelf na eigen mening zetten op rijhoogte. Mijn ervaring is echter 1x goed op hoogte is nooit meer verstellen, dus daar moet ik t.z.t. ook nog een ei over leggen... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisGTI
Zou altijd voor een op elkaar afgestemde set veren en dempers gaan. Of een vaste set of een schroefset.
AP vind ik prima rijden, zelfs comfortabeler als met een Koni sportkit die ik eerst had onder de Passat 3C.
Zodra ik een 6R heb, komt er of AP schroefset of de vaste set Eibach Pro kit B4 (Eibach veren met Bilstein dempers) onder.
De schroefset kan je zelf na eigen mening zetten op rijhoogte. Mijn ervaring is echter 1x goed op hoogte is nooit meer verstellen, dus daar moet ik t.z.t. ook nog een ei over leggen... ;)

Inderdaad een AP schroefset is ook leuk geprijsd bij Winparts.nl met een kortingscode. Maar heb je prijzen bij de hand van de 2 verschillende sets?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.4 TSI 180PK 
Vandaag een nieuwe adapter voor mijn originele Bi-xenon laten monteren door CrossPoloTSI.
Nu werkt mijn grootlicht in alle standen en is die klaar voor de eerstvolgende APK Big Grin

Bedankt CrossPoloTSI. Mooie Polo.

Geen probleem. Ook leuk elkaar in het echt gezien te hebben.

Jou polo mag ook wel zeg met een dikke interieur!

Veel plezier ermee.
En je ledjes werken weer gelijk als stadslichten he !![emoji12]



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!