Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

M'n inlays voor de badges zijn net binnen. Tot mijn verbazing ook nog inlays voor de voorste badge.

Iemand tips om de achtergrond van de logo's zo schoon mogelijk te krijgen voor optimale binding?20200728_172407.jpg
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
M'n inlays voor de badges zijn net binnen. Tot mijn verbazing ook nog inlays voor de voorste badge.

Iemand tips om de achtergrond van de logo's zo schoon mogelijk te krijgen voor optimale binding?20200728_172407.jpg
Lekker dat ding een goede wasbeurt geven en met alcohol/ontvetter ontvet je het goed! Dan plakt het voor altijd. Zou t lekker doen als het zonnetje erop heeft gestaan, hecht beter.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
M'n inlays voor de badges zijn net binnen. Tot mijn verbazing ook nog inlays voor de voorste badge.

Iemand tips om de achtergrond van de logo's zo schoon mogelijk te krijgen voor optimale binding?20200728_172407.jpg
Heb je een linkje? Ik wilde achter eigenlijk gaan spuiten, maar denk dat dit mooier wordt.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Thanks. Ik had ondertussen ook deze site gevonden. Hier hebben ze drie verschillende kleuren wit (pure white, oryx white pearl, candy white), misschien is een hiervan wel de juiste kleur voor je (zag in het andere topic dat de kleur misschien net niet goed is).

Deze had ik inderdaad al doorgestuurd gekregen. Alleen dan betaal je meer dan 20 euro voor een lapje vinyl.. Ik ga nog even speuren of ik het dichter bij kan krijgen
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Vandaag toch besloten om van ForgeMotorSport één:
Dump Valve for the 1.2 and 1.4 TSI Engine 2015-on - FMDV1
Induction Kit for the 1.2/1.4 TSI 2015 Onwards - FMINDK2
Te bestellen voor m'n polo 1.2tsi ben zeer benieuwd naar de set
200£ inc vat , duur geintje voor een buis met filter... of niet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Een 'New Car Smell Air-Refresher'. Dit is geen standaard luchtverfrisser zoals eentje die je aan je ventilatie hangt.

Deze zit in een bus. Je zet deze in het midden van de auto, drukt hem aan, en begint in de lucht te spuiten met nevel/gas. Airco en ventilatie op recirculatiestand en allerhardst. De geur zou zo ook in het gehele airco systeem terecht komen om ook daar nare geuren te verwijderen.

Zou zo'n 10 min. duren dit proces, daarna auto laten luchten en de auto ruikt als nieuw.

Ben benieuwd!
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Jay511
Een 'New Car Smell Air-Refresher'. Dit is geen standaard luchtverfrisser zoals eentje die je aan je ventilatie hangt.

Deze zit in een bus. Je zet deze in het midden van de auto, drukt hem aan, en begint in de lucht te spuiten met nevel/gas. Airco en ventilatie op recirculatiestand en allerhardst. De geur zou zo ook in het gehele airco systeem terecht komen om ook daar nare geuren te verwijderen.

Zou zo'n 10 min. duren dit proces, daarna auto laten luchten en de auto ruikt als nieuw.

Ben benieuwd!

En na een week of twee merk je er niets meer van, zelf ook gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Slotbouten voor je velgen zijn in de aanbieding. 10 eu goedkoper.


Dan wil je daar nog vw caps bij voor je overige bouten die er hetzelfde uitzien.

€ 4,01 22%OFF | Leepee 17Mm Auto Hub Schroef Cover Socket 20Pcs Speciale Auto Wiel Moer Caps Bolt Velgen Voor Volkswagen Bora sagitar Magotan Passat
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Slotbouten voor je velgen zijn in de aanbieding. 10 eu goedkoper.


Dan wil je daar nog vw caps bij voor je overige bouten die er hetzelfde uitzien.

€ 4,01 22%OFF | Leepee 17Mm Auto Hub Schroef Cover Socket 20Pcs Speciale Auto Wiel Moer Caps Bolt Velgen Voor Volkswagen Bora sagitar Magotan Passat
Kosten ze bij de dealer ook niet maar een paar cent p/stuk?
 
Een 'New Car Smell Air-Refresher'. Dit is geen standaard luchtverfrisser zoals eentje die je aan je ventilatie hangt.

Deze zit in een bus. Je zet deze in het midden van de auto, drukt hem aan, en begint in de lucht te spuiten met nevel/gas. Airco en ventilatie op recirculatiestand en allerhardst. De geur zou zo ook in het gehele airco systeem terecht komen om ook daar nare geuren te verwijderen.

Zou zo'n 10 min. duren dit proces, daarna auto laten luchten en de auto ruikt als nieuw.

Ben benieuwd!

Ah van Meguiar's? Werkt leuk, eerste 2 weken ongeveer. Daarna is de geur eigenlijk ver weggetrokken. Wat voor 'reinigende' werking het nou écht heeft vond ik altijd lastig te beoordelen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ah van Meguiar's? Werkt leuk, eerste 2 weken ongeveer. Daarna is de geur eigenlijk ver weggetrokken. Wat voor 'reinigende' werking het nou écht heeft vond ik altijd lastig te beoordelen.

Ja die! Nog niet gebruikt overigens. Wil dat pas echt doen als ik een nare geur in de auto heb. Heb verder ook car parfum gekocht van thecarparfum, een proefsetje met verschillende geuren. Spray ik op de matten voor, circulatie stand aan, en er komt ook een lekkere geur uit de ventilatie de dag erna. Geuren zijn altijd tijdelijk, je went ook aan de geur, soms afwisselen met een net wat andere geur kan dus geen kwaad.

Verder las ik dat je met een Ozon generator pas echt nare geuren kunt elimineren en schimmels etc. kunt doden in de airco, interieur etc. Zo'n ding kost rond de 100 euro geloof ik.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!