Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ik ben ook op zoek naar wat meer bas in mijn geluidsinstallatie. Is deze subwoofer gemakkelijk te installeren in een 6C, of moeten er allerlei leidingen gelegd worden?

Sowieso moet je links een stroomkabel lekken en rechts van sub naar radio dus het is hoe dan ook een klusje haha!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik ben ook op zoek naar wat meer bas in mijn geluidsinstallatie. Is deze subwoofer gemakkelijk te installeren in een 6C, of moeten er allerlei leidingen gelegd worden?

Stroom moet lukken vanaf de zekeringenkast (vast nog wel een positie over), verder heb je een geschakelde plus nodig (vast ook vanaf de zekeringenkast te vinden), dan alleen ergens je speakerkabels aftakken een aansluiten op een high/low converter en off you go :)
 
Sinds aankoop al wat vlekken in de bekleding, zag op de Volkswagen webshop dat de textielreiniger in de aanbieding is, dus die en een stift voor het rubber aangeschaft. Eerste keer ooit dat ik schoonmaakspullen voor een auto bestel..
Stift voor het rubber bij je ramen? Doe een voor en na foto!!! :) ben benieuwd
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik doel meer op de achtergrond van het logo, dit zit toch aan het hele hendel systeem vast?
De achtergrond is een los plaatje.
Je moet het zilveren logo verwijderen, dan heb je het losse plaatje in je hand.

Zoals deze :
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!