Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ja die! Nog niet gebruikt overigens. Wil dat pas echt doen als ik een nare geur in de auto heb. Heb verder ook car parfum gekocht van thecarparfum, een proefsetje met verschillende geuren. Spray ik op de matten voor, circulatie stand aan, en er komt ook een lekkere geur uit de ventilatie de dag erna. Geuren zijn altijd tijdelijk, je went ook aan de geur, soms afwisselen met een net wat andere geur kan dus geen kwaad.

Verder las ik dat je met een Ozon generator pas echt nare geuren kunt elimineren en schimmels etc. kunt doden in de airco, interieur etc. Zo'n ding kost rond de 100 euro geloof ik.

Maar je auto is nog gloedje nieuw toch? Of ruikt hij al helemaal naar het zweet van al het coden dat je doet? Big Grin

Onze auto is nu net iets ouder dan een jaar, maar ruik nog steeds het nieuwige van toen we hem ophaalden
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
  • Haha
Waarderingen: Sal
Maar je auto is nog gloedje nieuw toch? Of ruikt hij al helemaal naar het zweet van al het coden dat je doet? Big Grin

Onze auto is nu net iets ouder dan een jaar, maar ruik nog steeds het nieuwige van toen we hem ophaalden

Nee mijn auto ruikt ook nog nieuw hoor! Dat is ook de reden dat ik niet met die New Car Smell bus aan de gang ga. Maar af en toe een parfum spray is ook wel eens lekker. Maar zodra die geur weg is ruik je de nieuwigheid weer. Helaas zal het modder en zand op de all weather matten niet veel goed doen. K*t parkeerplaats.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
RCD vervangen door RNS 310. Ziet er weer een stukje gelikter uit.

20201124_224303.jpgWel jammer dat hier geen flitspalen op te installeren zijn...

De volgende ingreep wordt een middenarmsteun. Die mis ik toch wel. Ik zou het liefst een OEM armsteun willen hebben. Maar het monteren is nogal een klus, zo zag ik op de how-to...Op Cargoods zag ik een model dat er vrijwel hetzelfde uitziet als origineel (alleen de voet lijkt er wat anders uit te zien, maar die zit toch verstopt tussen de stoelen). Een stuk goedkoper en zou eenvoudig te monteren zijn. Iemand ervaringen daarmee?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
RCD vervangen door RNS 310. Ziet er weer een stukje gelikter uit.

20201124_224303.jpgWel jammer dat hier geen flitspalen op te installeren zijn...

De volgende ingreep wordt een middenarmsteun. Die mis ik toch wel. Ik zou het liefst een OEM armsteun willen hebben. Maar het monteren is nogal een klus, zo zag ik op de how-to...Op Cargoods zag ik een model dat er vrijwel hetzelfde uitziet als origineel (alleen de voet lijkt er wat anders uit te zien, maar die zit toch verstopt tussen de stoelen). Een stuk goedkoper en zou eenvoudig te monteren zijn. Iemand ervaringen daarmee?
Netjes!

Deze how-to ziet er aardig makkelijk uit.
Misschien een stuk makkelijker voor je?
https://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yourself/147913-vw-polo-diy-oem-front-armrest.html

Ik zou persoonlijk altijd voor OEM gaan!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Je hebt helemaal gelijk; de OEM armsteun is mooier. Maar is (ook 2e hands) best prijzig.
De link die je stuurde is zo te zien de armsteun die ik bedoelde. Alleen het lederen "deksel" is bij de armsteun van Cargoods van stof en het geheel lijkt dan ook erg op origineel VW.
Bij het monteren van deze armsteun hoeft niet de hele tunnel te worden losgemaakt. Je hebt me weer een stukje overtuigd!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
RCD vervangen door RNS 310. Ziet er weer een stukje gelikter uit.

20201124_224303.jpgWel jammer dat hier geen flitspalen op te installeren zijn...

De volgende ingreep wordt een middenarmsteun. Die mis ik toch wel. Ik zou het liefst een OEM armsteun willen hebben. Maar het monteren is nogal een klus, zo zag ik op de how-to...Op Cargoods zag ik een model dat er vrijwel hetzelfde uitziet als origineel (alleen de voet lijkt er wat anders uit te zien, maar die zit toch verstopt tussen de stoelen). Een stuk goedkoper en zou eenvoudig te monteren zijn. Iemand ervaringen daarmee?
Ziet er netjes uit! Mag ik vraag waar je de RNS 310 aangeschaft hebt? Ik zelf opzoek naar een RNS 510 met bluetooth verbinding.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Volgens mij kan je dan lang zoeken. Dacht dat een RNS 510 nooit uitgebracht is met ingebouwde Bluetooth module. Je kan voor een imitatie RNS 510 gaan, of voor een RNS 315 met ingebouwde Bluetooth module.
Klopt helemaal. Wel met een losse BT module die onder de passagiersstoel gemonteerd kan worden.
Haha oeps.. Dat zou goed kunnen, ik was ook al heel lang aan het zoeken zonder resultaat.
Hehe, ja dat gaat hem niet worden
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!