Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Eergisteren m’n eibach sportsline veren binnen gekregen In dec. gaan ze er onder.
en heb vandaag deze shift paddle extenders gekocht volledig aluminium. Persoonlijk vind ik dit de mooiste die ik kon vinden.
230CE767-AF3E-498E-8A4A-75EEEB09E61F.jpeg962BC260-3173-4902-A6EA-B31E4624E277.png962BC260-3173-4902-A6EA-B31E4624E277.png
Het ziet er mooi uit maar gebruik ze alsjeblieft gewoon op de plek waar je normale flippers ook zitten. als je deze helemaal bovenin gaat flipperen is het moment zo groot dat gaat je de flippers op je stuur menig keren kosten zoveel moment geef je er dan aan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Marco van der Schaaf
wat voor houder heb jij erachter zitten?
geen probleem met je dasboard kastje?
Installatie ging heel makkelijk en dashboardkastje is nog altijd prima toegankelijk, geen verschil met voorheen.

Ik heb deze clip
en deze houder
(Ik heb een dunne case om mijn 11 Pro)

Voelt heel stevig en telefoon past perfect in de houder.
 
JM89 kan je mischien de linkjes plaatsen van de lampen?
http://s.aliexpress.com/aUFZZVVF?fromSns=Tapatalk
zelf even kijken welk type je nodig hebt aan de hand van de philips lampen gids voor jou auto kan je dit zo zien.
voor je knipperlichten hoef je niks te doen, je led achteruitrij lampen moet je met vagcom of wat dan ook om laten zetten naar led anders krijg je storing.
Ik heb ze nog niet om laten zetten naar led dus weet nog niet zeker of dat echt zo is, maar begrijp van meer mensen hier van wel
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!