Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Een simpele doch zeer effectieve manier om je zonnebril op te bergen, aangezien ik geen vakje in mijn hemel heb (wat ik toch wel erg mis)
 

Bijlagen

  • 15125957221719445664.jpg
    15125957221719445664.jpg
    41.3 KB · Weergaven: 55
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ziet er goed uit! Ik zoek ook nog zoiets dergelijks. Waar zijn ze te krijgen en hoe is de bevestiging?

Deze kan je hier bestellen. Je haalt de handgreep van de hemel los door aan beide kanten de clipjes met twee schroevendraaiers bij elkaar te drukken. Dan neem je het doosje, en deze schroef je met het bijgeleverde materiaal in de plaats waar die clipjes vast zaten. That's all
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
Deze kan je hier bestellen. Je haalt de handgreep van de hemel los door aan beide kanten de clipjes met twee schroevendraaiers bij elkaar te drukken. Dan neem je het doosje, en deze schroef je met het bijgeleverde materiaal in de plaats waar die clipjes vast zaten. That's all
Bedankt voor je reactie, maar via de link kom ik bij een brillenhouder die je vastklemt aan de zonneklep. Daar heb ik geen goede ervaringen mee. Ik kijk nog wel even verder op die site.:)
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Bij mij moet iedereen altijd juist de hoogte in. Mijn stoel staat altijd al op de bodem. Stick Out Tongue

Gekocht heb ik niets maar heb wel weer een knop om mijn rugleuning te verstellen. Vond toevallig een sloop Polo 9N waar ik hem vanaf mocht halen. :)

is ook helemaal persoonlijk, mijn broer is wat langer dan ik ben maar zet de stoel ook op de bodem. In het begin snapte ik het ivm de lengte maar het verschil is zo groot dat het niet overeen komt met de 3/4cm dat het scheelt. Zijn woorden over mijn autos “je rijdt een snelle wagen, dan moet je laag zitten”.

ik prefereer toch liever het overzicht!:eek:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!