wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

net lekker mn auto gesloopt en gemaakt haha. zat al een tijdje te kijken naar een obd poort scanner, uiteindelijk bij carly terecht gekomen. nou is die binnen gekomen en ben lekker gaan spelen met de codeer functies voor mijn koplampen. eindstand ging mijn centrale elektronica in "limp modus" niks deed het meer en mijn dashboard zag eruit als een kermis atractie. nou uiteindelijk met een opgeslagen kopie van de standaard instelling de elektronica kunnen herstellen, echter werkte dat niet omdat mijn deur open stond tijdens het limp modus incident. en hij ziet niet meer dat mijn deur dicht gaat. dus kon mijn contact niet helemaal aan en uit. dus de batterij maar gedisconnect en na 15 min opnieuw aangesloten en toen weer opnieuw de instellingen hersteld en tada. de kermis op mn dashboard was weg en mijn elektronica deed het weer. ging trouwens om foutcode C10CA00. volgende keer pas ik wel op met die coder shit ahahhahah.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Jaa man fucking dik ouwe, waar heb je die besteld? En was het moeilijk om hem te installeren? En heb je hem ook met wit licht ?
dacht dat ik die op alie besteld hebt, maar je vind ze nog op andere sites ook.
je kan deze idd met rood en wit licht bestellen. en in verschillende uitvoeringen kwa kleur uitzicht.
Y splitter kabel zit er en bij en is plug en play.
installatie is eigenlijk vree eenvoudig, juist met de pook hoes niet overhaasten bij het terugplaatsen van de plastiek bevestiging ring voor de hoes dat deze goed zit en de kabel niet afnijpt.

mss is deze iets voor u met wit licht

 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Brambk98
Vandaag heb ik de Polo laten staan om plaats te maken voor een nieuwe vriend, de VW Up!
De Polo zal de komende tijd weinig kilometers gaan maken met een Up die 1 op 25+ rijdt. :)

Leuk bakkie zo'n High Up! met allerlei opties, zoals: cruise, airco, parkeersensoren, navigatie, BT-audio, half lederen bekleding, etc.
 

Bijlagen

  • Vw Up! lowres.jpg
    Vw Up! lowres.jpg
    685 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daan5070 en Shaan
Vandaag heb ik de Polo laten staan om plaats te maken voor een nieuwe vriend, de VW Up!
De Polo zal de komende tijd weinig kilometers gaan maken met een Up die 1 op 25+ rijdt. :)

Leuk bakkie zo'n High Up! met allerlei opties., zoals: cruise, airco, parkeersensoren, navigatie, BT-audio, half lederen bekleding, etc.
De naam van dit topic kan veranderd worden naar 'wat heb jij gedaan tegen je polo vandaag'

Wel leuk wagentje
 
Gisteren bezig geweest om de kaart van de navigatie te updaten naar de nieuwste versie (v19)... Weer erachter gekomen dat ik maar een 16Gb kaartje erin heb zitten, dus even lopen zoeken hoe ik kan vrij schakelen dat ik een willekeurig SD kaartje erin kan steken... Ik ben uitgekomen bij de MIB-toolkit die je kunt flashen als software update op de MIB2 via het service-menu van de unit (linkje). Nu is het me gelukt om deze te installeren, echter daarna oproepen van GEM (Green Engineering Menu) om de optie van de SD kaart aan te passen is me niet gelukt... Heeft iemand hier evaring mee? Ik kreeg een melding van een ttester die aan de unit gehangen moest worden voor terugmelding (online?), deze heb ik geannuleerd waarna de unit nogmaals herstart (en misschien wel alles terug flashed?) Ik hoor graag als iemand me hiermee kan vertellen wat ik misschien verkeerd doe... Ik wil graag eindelijk een groter SD kaartje kunnen plaatsen met de volledige kaart erop namelijk.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Gisteren bezig geweest om de kaart van de navigatie te updaten naar de nieuwste versie (v19)... Weer erachter gekomen dat ik maar een 16Gb kaartje erin heb zitten, dus even lopen zoeken hoe ik kan vrij schakelen dat ik een willekeurig SD kaartje erin kan steken... Ik ben uitgekomen bij de MIB-toolkit die je kunt flashen als software update op de MIB2 via het service-menu van de unit (linkje). Nu is het me gelukt om deze te installeren, echter daarna oproepen van GEM (Green Engineering Menu) om de optie van de SD kaart aan te passen is me niet gelukt... Heeft iemand hier evaring mee? Ik kreeg een melding van een ttester die aan de unit gehangen moest worden voor terugmelding (online?), deze heb ik geannuleerd waarna de unit nogmaals herstart (en misschien wel alles terug flashed?) Ik hoor graag als iemand me hiermee kan vertellen wat ik misschien verkeerd doe... Ik wil graag eindelijk een groter SD kaartje kunnen plaatsen met de volledige kaart erop namelijk.
die melding die jij beschrijft "dat je een tester aan de unit moet hangen" daar heb ik nog nooit van gehoord.
ik heb enkel de Toolbox geïnstalleerd via SD kaart. dan reboot gedaan, en dan in de GEM de Toolbox open gedaan en de SD kaart functie aangepast en dan terug een reboot gedaan. werkt gewoon.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
die melding die jij beschrijft "dat je een tester aan de unit moet hangen" daar heb ik nog nooit van gehoord.
ik heb enkel de Toolbox geïnstalleerd via SD kaart. dan reboot gedaan, en dan in de GEM de Toolbox open gedaan en de SD kaart functie aangepast en dan terug een reboot gedaan. werkt gewoon.
@Marc Vuylsteke ; Zou je me misschien kunnen vertellen hoe je in de GEM kunt komen om de toolbox te openen? Want misschien werkt het wel, ik zie alleen niet hoe ik bij die GEM kan komen...
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
@Marc Vuylsteke ; Zou je me misschien kunnen vertellen hoe je in de GEM kunt komen om de toolbox te openen? Want misschien werkt het wel, ik zie alleen niet hoe ik bij die GEM kan komen...
Test mode en GEM (Green Engineering Mode) moet je wel eerst activeren via VCDS of OBDEleven.
Eens dat gedaan kan door lang op de Menu Toets de blijven drukken deze benaderen en de GEM selecteren en daar dan je Toolbox waar je de SD kaart functie kan aanpassen.
maar let op, je kan er ook veel mee naar de klo... helpen indien je niet weet wat je aanpast in de Toolbox

 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!