wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Maar nu stop je Aawireless in de usb ipv je telefoon.
Vind de meerwaarde minimaal.
De meerwaarde zit hem in het feit dat je de telefoon niet aan hoeft te sluiten met een kabeltje maar in je broekzak kunt laten zitten. Uiteraard moet er een apparaatje op de USB poort van de head unit worden aangesloten om het signaal over te brengen...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Sal
Naast mijn kärcher extractor (tapijtreingier) die ik enkele weken geleden gekocht had, heb ik nu ook een stoommachine van kärcher gekocht. Nu kunnen we het interieur compleet reinigen, 'deep cleaning'. Aankomende zondag gaan we de polo eens goed van binnen en van buiten schoonmaken.

Wellicht ga ik in de toekomst als hobby meer auto's van binnen reinigen. Ik vind het een heerlijke weekend besteding.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Steph
Naast mijn kärcher extractor (tapijtreingier) die ik enkele weken geleden gekocht had, heb ik nu ook een stoommachine van kärcher gekocht. Nu kunnen we het interieur compleet reinigen, 'deep cleaning'. Aankomende zondag gaan we de polo eens goed van binnen en van buiten schoonmaken.

Wellicht ga ik in de toekomst als hobby meer auto's van binnen reinigen. Ik vind het een heerlijke weekend besteding.
Dan mag je mijn Polo ook ff doen!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: AW_Blackpearl en Max1996
Vandaag de mistlamp kapjes en grille in de voor bumper even gedemonteerd en weer mooi zwart gemaakt.
Voor en na foto’s toegevoegd, ook van het gebruikte gereedschap.
 

Bijlagen

  • B6AE0283-7E94-4F95-BE15-61D167A41E1F.jpeg
    B6AE0283-7E94-4F95-BE15-61D167A41E1F.jpeg
    4.4 MB · Weergaven: 53
  • 5991703B-C659-4D3C-9961-CEC6146C81B6.jpeg
    5991703B-C659-4D3C-9961-CEC6146C81B6.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 53
  • ACCFF790-DCAA-4EF0-B17E-34A36E4916FF.jpeg
    ACCFF790-DCAA-4EF0-B17E-34A36E4916FF.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 52
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
De vogelstront er van afgeboend en mijn Polo achter mijn huis geparkeerd omdat ik anders bezig blijf.

IMG_9701.jpg

Ze hebben vogelhuisjes onder de dakgoten geplaatst aan de voorkant zodat de vogels steeds af en aan over de parkeerplaats vliegen.

IMG_9702.jpg

Het is wel achteruitparkeren voor gevorderden geblazen. Als ik de auto niet ver genoeg naar achteren zet krijg ik het portier niet open. Ga ik iets te ver rijd ik tegen mijn hok aan. Maar het is gelukt.

IMG_9703.jpg

Mijn fiets kan er nog net tussendoor.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
€ 18,86 18%OFF | Keyecu Verbeterde Afstandsbediening Sleutel 5K0 837 202 Aj Voor Volkswagen Caddy/Polo/Transporter/Kever/J * etta/Touran/Golf 6/Tiguan/Eos/Sharan/Up

Deze heeft ledje rechtboven
Even terugkomend op deze sleutel. Bedankt voor het linkje!
Zo te zien zit hier ‘nieuwe’ electronica in. Hoe kan de sleutel geprogrammeerd worden?
Is het een kwestie van het uitvoeren van de stappen uit onderstaand filmpje of ligt het gecompliceerder?

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!