wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Oh ok je hebt ET40 dus. Mijn velgen zijn 17" 7,5J met ET35, dus dat wordt nog spannender...
Nou jij hebt ET 35 en ik idd 40 en 7J dus jouw velgen komen 5mm naar buiten, dus aanlopen zal die niet lijkt mij? mits je dezelfde bandmaat pakt. Check maar op deze site: https://www.wheel-size.com/calc/ en vergelijk dezelfde bandmaat met jou velg specs en die van mij :cool:
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.6 105pk 
Nou jij hebt ET 35 en ik idd 40 en 7J dus jouw velgen komen 5mm naar buiten, dus aanlopen zal die niet lijkt mij? mits je dezelfde bandmaat pakt. Check maar op deze site: https://www.wheel-size.com/calc/ en vergelijk dezelfde bandmaat met jou velg specs en die van mij :cool:

Ik dacht dat ze juist verder naar binnen zouden komen. Offset is een ander woord voor de ET waarde toch? Maar omdat de velg zelf breder is zal die uiteindelijk misschien alsnog verder naar buiten komen. Ik knijp hem nu toch wel een beetje haha.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2009  1.6 16V 105pk 
Ik dacht dat ze juist verder naar binnen zouden komen. Offset is een ander woord voor de ET waarde toch? Maar omdat de velg zelf breder is zal die uiteindelijk misschien alsnog verder naar buiten komen. Ik knijp hem nu toch wel een beetje haha.
Kan je dit tooltje voor gebruiken....
Jij hebt gelijk, ze komen ongeveer gelijk aan de binnenkant.(1,5mm)
je komt 11,5mm meer naar buiten.

ET staat voor Einpress Tiefe.
Oftewel hoever ze naar binnen gedrukt zijn gezien vanaf het hart van de velg.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Gisteren nieuw filter plus olie.

Wie weet een fatsoenlijke uitlijner regio Limburg, Brabant of Zuid-Holland?

Er zat een superlichte afwijking in naar rechts, maar na vervangen stuurkogel, heb ik constant het gevoel, dat de auto met me wegloopt als ik het stuur loslaat. Uitermate vermoeiend en wil niet terug naar de uitlijner waar ik al ben geweest.

Ik vind het niet erg om om te rijden of om een paar tientjes extra te betalen, als het maar goed gebeurt en ik tevreden weg kan, zonder 3x terug te moeten.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Vandaag het logo aan de achterzijde vervangen voor een zwart exemplaar en Polo letters eraf gehaald.
Heb nu wel het idee dat de achterlichten een tikje donkerder moeten worden...
Morgen is het logo aan de voorkant aan de beurt. En ik twijfel nog of ik de Match emblemen op de beide zijkanten eraf moet halen. Wat is jullie idee hierbij?

PXL_20220417_143809809-01.jpeg PXL_20220417_143831490.PORTRAIT.jpg
Mijn mening: niks meer aan doen! Perfect zo, maarja, smaken verschillen. Ben echt jaloers op je kleur lak en hoe die glimt
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Gerrubun
Oeh, en? Is ‘t wat?
Kijk zelf maar. Ik vind het wel staan. 3e remlicht moet dan inderdaad ook wel worden meegenomen.PXL_20220423_122634920-01.jpeg
Kan mooi zijn maar je moet wel goed zichtbaar blijven voor de achteropkomer.
Ik heb al polo's en golfjes gezien die nog minder licht gaven als een heel klein kaarsje, bijna niet te zien of het licht aan was.
Ik heb het gedaan als proef om te kijken of ik de smoke achterlichten wil hebben. En het antwoord is ja; Dus ik ga op m'n gemak op zoek naar die lichten.
En zolang er geen ladder in m'n panty zit mogen ze blijven :grin: Ik zie er nog licht uit komen, maar het zal vast niet mogen. Gelukkig haal je dit in no-time weer weg en dan waren de kosten €3,-.

Mijn mening: niks meer aan doen! Perfect zo, maarja, smaken verschillen. Ben echt jaloers op je kleur lak en hoe die glimt
Dank je wel! En leuk om te horen. :)
De garage waar ik hem heb gekocht heeft het zo gepoetst, of laten poetsen. Ik wil nog wel vragen welke producten gebruikt zijn. Ik vind de diepe glans en reflectie ook erg mooi. Ik heb inmiddels de Match-emblemen ook verwijderd, en zoals je ziet een kentekenplaathouder zonder reclame van de garage.

Nu nog even kijken wat ik met de uitlaat ga doen. Die ziet er wat roestig uit. Dus ik denk dat ik het matzwart maak, net als het sleepoog (En de remklauwen dan ook gelijk maar doen).
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
  • Geweldig
Waarderingen: Steph
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!