wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik heb de kvs afgetopt. Gisteren nog een flink stuk gereden, expansievat zit nog helemaal vol.

Ga het deze dagen in de gaten houden. Lekker is dat vlak voor de vakantie pff.

Iemand zin om een oliefilterhuis te vervangen?Stick Out Tongue
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Weet je al zeker dat die lek is dan?
Kan ook nog een van de andere 100 onderdelen zijn
Ik ben aan het denken om de polo weg te doen, durf het niet te zeggen, ik heb behalve de slijtage onderdelen nu ongeveer 2000 euro in totaal uitgegeven aan de auto.

Ik ga in juli op een welverdiende autovakantie, die ik 2 jaar lang niet kon vieren ivm mijn werkzaamheden die corona gerelateerd waren/zijn.

Sta op het punt om hem weg te doen en waarschijnlijk het feit dat ik mijn autovakantie in het water kan gooien. Ik heb de auto sinds september 2022. Dus niet eens een jaar, weliswaar 300k(15k zelf gereden) op de teller, maar dit allemaal achter elkaar komt mij de keel uit!
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Wat mij betreft zijn deze 'dopjes' prima.
Het zit in het zwarte deel van het glas en wanneer je het dopje netjes erin zet, dan is het niet opvallend of storend.
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Het klopt dat je geen dopje ziet. Die had ik voor de foto weggeshopt ;)
Maar die zit er dus wel degelijk, met een mooi, dun siliconenrandje om de boel af te dichten.
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Gisteren bij de garage geweest. Afspraak is gemaakt om het systeem onder druk te zetten en daarna te kijken waar het precies vandaan komt, maar waarschijnlijk is het toch oliekoeler. Hoop dat dit even het laatste is.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!