wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag de radio op een geschakelde puls in de zekeringkast aangesloten.
En de underseat subwoofer heb ik onder het dashboardkast, achterin en rechtop vastgezet.... met klittenband!
Ben benieuwd of dat goed gaat houden. Iemadn daar al eerder een sub geplaatst?
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Heel verhelderend, iig mooi dat hij er uiteindelijk doorheen is.

Maar het cliché blijft inderdaad, dat een apk bij de dealer vragen is om extra kosten en wel bij nog meer dingen.
Dat is de grootste onzin, elk bedrijf keurt volgens de apk regelgeving.(dus geen zelf gemaakte regels oid)
Ze hebben allemaal de kans om een steekproef te krijgen waar de keurmeester en zelfs het bedrijf op een fout afgerekend word, dit kan variëren van strafpunten met het gevolg op meer steekproeven(wat ongeveer een uur kan duren en wat dus niemand betaald)
Tot tijdelijk ontzegging van de bevoegdheid.

Dus als je ook maar een stipje van het koordlager in een band ziet is het afkeur.
Dat de ene keurmeester beter kijkt en oplet dan de ander blijf je houden.

Maar dan nog indien het voor de apk nog net goed is is het meestal gewoon aan vervanging toe..

Apk is een moment opname, vandaag goedkeur kan volgende week afkeur/kapot zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Precies wat Robin zegt.

Zelf in een garage gewerkt, type algemeen, onze keurmeester had ontslag genomen en hij was goed, kregen we er eentje die bij twijfel het maar afkeurde en dus mensen onnodig op kosten jaagde, dus dat is niet alleen bij de dealer.

Ook een keer een steekproef gehad waarop de beste man een band afkeurde op canvas zichtbaar. Bleek het een snee in de band te zijn met zand erin. De rdw keurmeester erbij geroepen en die zei gewoon, voor deze keer keur ik em goed. Nee vriend er was niks aan de hand in de eerste instantie. Dus iedereen kan fouten maken.
 
Vandaag het logo aan de achterzijde vervangen voor een zwart exemplaar en Polo letters eraf gehaald.
Heb nu wel het idee dat de achterlichten een tikje donkerder moeten worden...
Morgen is het logo aan de voorkant aan de beurt. En ik twijfel nog of ik de Match emblemen op de beide zijkanten eraf moet halen. Wat is jullie idee hierbij?

PXL_20220417_143809809-01.jpeg PXL_20220417_143831490.PORTRAIT.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Ik heb toch 215 40 R17 er onder gelegd. De wielkasten zijn hiermee toch mooier gevuld en het rijd super! Ook had ik een lichte afwijking op de snelheidsmeter en sinds deze banden er onder zitten, klopt die weer op 2 km/u na:):)

Haha dus uiteindelijk toch voor de looks gegaan dus. Ziet er echt goed uit, mooie set velgen!

Met sturen niets geen last dus?
 
Volkswagen  Polo 9N3 2009  1.6 16V 105pk 
Vandaag het logo aan de achterzijde vervangen voor een zwart exemplaar en Polo letters eraf gehaald.
Heb nu wel het idee dat de achterlichten een tikje donkerder moeten worden...
Morgen is het logo aan de voorkant aan de beurt. En ik twijfel nog of ik de Match emblemen op de beide zijkanten eraf moet halen. Wat is jullie idee hierbij?

PXL_20220417_143809809-01.jpeg PXL_20220417_143831490.PORTRAIT.jpg
Waar heb je ze gekocht ? Ziet er gaaf uit!!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Yes, ik heb ze wel van Ali. Scheelde toch weer €23,- van de originele:oops:
#Aliexpress Pedalen Cover voor VW Polo, auto styling
Had je geen last met montage? Op alie bij recensies hebben mensen gezegd dat het niet passend is altijd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Ik heb toch 215 40 R17 er onder gelegd. De wielkasten zijn hiermee toch mooier gevuld en het rijd super! Ook had ik een lichte afwijking op de snelheidsmeter en sinds deze banden er onder zitten, klopt die weer op 2 km/u na:):)
Dus 100 op de teller is 102 op GPS? Ik heb nu 185/60/R15 eronder liggen en de teller en GPS lopen identiek op, gevaarlijk met flitspaaltjes wel Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!