wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Auto weer in de halfjaarlijkse collinate 845 gezet. Rubbers met Poor Boys getrimd beschermd tegen UV en uitdroging. En bandjes zwart gemaakt.

Wassen met Dodo Juice met wax protector shampoo.

Spiegelt weer en de Polo is weer super glad. Standtijd is overigens wel langer dan 6 maanden.
IMG_20210425_142557.jpgIMG_20210425_142541.jpgIMG_20210425_142527.jpg
Hij glimt weer goed mooi netjes hoor
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Vandaag mijn life hammer uitgeleend aan mijn buurvrouw ze had haar baby opgesloten in haar Polo 6. Sleutels zaten in het contact ze deed de deuren dicht omdat ze nog iets moest pakken uit huis baby zat al in de auto en portieren werden automatisch gesloten...

Ruitje maar ingeslagen.. reservesleutel had haar vriend en hij was toevallig niet thuis..

Wist niet dat de portieren automatisch vergrendeld worden. Ik dacht ook dat er nog een noodoplossing is als je sleutels nog in contact zitten om toch je deuren te openen IPV een raam in te moeten slaan...
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Wow
Waarderingen: Allison6R
Vandaag mijn life hammer uitgeleend aan mijn buurvrouw ze had haar baby opgesloten in haar Polo 6. Sleutels zaten in het contact ze deed de deuren dicht omdat ze nog iets moest pakken uit huis baby zat al in de auto en portieren werden automatisch gesloten...

Ruitje maar ingeslagen.. reservesleutel had haar vriend en hij was toevallig niet thuis..

Wist niet dat de portieren automatisch vergrendeld worden. Ik dacht ook dat er nog een noodoplossing is als je sleutels nog in contact zitten om toch je deuren te openen IPV een raam in te moeten slaan...
Hoort niet automatisch op slot te gaan alleen wanneer je boven een bepaald snelheid rijdt en als je hem ontgrendelt en vervolgens de deuren niet opent
 
Volkswagen  X  X 
Hoort niet automatisch op slot te gaan alleen wanneer je boven een bepaald snelheid rijdt en als je hem ontgrendelt en vervolgens de deuren niet opent
Kennelijk wel in mijn instructieboekje van mijn AW net gelezen dat dit klopt. Deur wordt geopend je sluit de deur en bij geen contact dan gaat de deur na 45 seconden automatisch op slot. Sleutel moet dan niet in het contact zitten. Bij mijn buurvrouw lag haar sleutels op de bijrijdersstoel.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Kennelijk wel in mijn instructieboekje van mijn AW net gelezen dat dit klopt. Deur wordt geopend je sluit de deur en bij geen contact dan gaat de deur na 45 seconden automatisch op slot. Sleutel moet dan niet in het contact zitten. Bij mijn buurvrouw lag haar sleutels op de bijrijdersstoel.
Raar, naar mijn weten (en hoe ik het ervaren heb) is dat als er een deur opengaat dat het dan niet meer automatisch op slot gaat. Maar zelf dit nooit zo getest dus kan best kloppen dan
 
Volkswagen  X  X 
Auto weer in de halfjaarlijkse collinate 845 gezet. Rubbers met Poor Boys getrimd beschermd tegen UV en uitdroging. En bandjes zwart gemaakt.

Wassen met Dodo Juice met wax protector shampoo.

Spiegelt weer en de Polo is weer super glad. Standtijd is overigens wel langer dan 6 maanden.
IMG_20210425_142557.jpgIMG_20210425_142541.jpgIMG_20210425_142527.jpg
Top spul die 845, hier ook al enkele jaren ingebruik
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Ik had m'n Polo wel weer eens willen wassen. Maar mijn buren hebben een boom in de voortuin met prachtige witte bloesem. Die bloesem zit weken aan die boom en waait er dus ook weken vanaf...in mijn tuin, op de bestrating, op het trottoir en...op alle geparkeerde auto's in een straal van 30 m. 's-Morgens lijkt het alsof het gesneeuwd heeft. Na een nacht zitten de blaadjes lekker vastgeplakt en drogen vervolgens lelijk uit. Dus wassen stellen we nog maar even uit. Het leven is niet makkelijk...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
Waarderingen: Bryan6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!