wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Lekkage in de airtank, eerste instantie dacht ik de compressor, nieuwe besteld, sowieso als backup. Ondertussen verder zoeken, bleek de terugslagklep te zijn, zit bij de nieuwe compressor, dus bij ontvangst gelijk vervangen, is de nieuwe ook kapot. Googlen en blijkt dit type vaker en sneller kapot te gaan, nieuwe besteld bij een ander en voor nu, 2 uur na vervanging, lijkt het goed te gaan, fingers crossed!
Welke terugslagklep heb je nu?
Die van mij is ook al een tijdje kapot. Al twee keer vervangen voor eenzelfde maar waren ook direct kapot.
Niet meer de moeite genomen / tijd gehad om nieuwe te zoeken.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Welke terugslagklep heb je nu?
Die van mij is ook al een tijdje kapot. Al twee keer vervangen voor eenzelfde maar waren ook direct kapot.
Niet meer de moeite genomen / tijd gehad om nieuwe te zoeken.
Die van viair op de site van brabantcustoms, let wel op dat die dingen maar met 20 Nm vastgezet dienen te worden, anders zijn ze gelijk vervormd en gaan ze lekken. Ik had ze eerst ook vast tot aan het laatste schroefdraad, dom dom dom. Ook alleen draadborgmiddel gebruiken en geen tape, gaat ook tussen de klep zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Dat zal vast dan mijn fout zijn geweest. Ik heb ze behoorlijk vast gedraaid kan ik me herinneren. Bedankt voor de tip.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!