wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik had m'n Polo wel weer eens willen wassen. Maar mijn buren hebben een boom in de voortuin met prachtige witte bloesem. Die bloesem zit weken aan die boom en waait er dus ook weken vanaf...in mijn tuin, op de bestrating, op het trottoir en...op alle geparkeerde auto's in een straal van 30 m. 's-Morgens lijkt het alsof het gesneeuwd heeft. Na een nacht zitten de blaadjes lekker vastgeplakt en drogen vervolgens lelijk uit. Dus wassen stellen we nog maar even uit. Het leven is niet makkelijk...
Gevalletje meester Frank Visser
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Haha
Waarderingen: jolo en Allison6R
Ik had m'n Polo wel weer eens willen wassen. Maar mijn buren hebben een boom in de voortuin met prachtige witte bloesem. Die bloesem zit weken aan die boom en waait er dus ook weken vanaf...in mijn tuin, op de bestrating, op het trottoir en...op alle geparkeerde auto's in een straal van 30 m. 's-Morgens lijkt het alsof het gesneeuwd heeft. Na een nacht zitten de blaadjes lekker vastgeplakt en drogen vervolgens lelijk uit. Dus wassen stellen we nog maar even uit. Het leven is niet makkelijk...
Litertje 'gif' doet wonderen... Stick Out Tongue
 
  • Haha
Waarderingen: jolo
De Polo verlaagd met H&R verlagingsveren en Bilstein gasdempers gemonteerd. Voor en achter Zimmerman geperforeerde schijven en remblokken. Binnenkort de remklauwen hoogglans rood maken.
 

Bijlagen

  • fullsizeoutput_866.jpeg
    fullsizeoutput_866.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 44
  • flE0TG9sTvGbU9Ql8l0kyg.jpg
    flE0TG9sTvGbU9Ql8l0kyg.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 42
  • W0CMl4O5TOm3UGNVdCjz+g.jpg
    W0CMl4O5TOm3UGNVdCjz+g.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 46
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Niet zelf gedaan maar toch verlaagd met Eibach Prokit.
Met dank aan TLC.


oa1MRAM.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Highline 
Ik had m'n Polo wel weer eens willen wassen. Maar mijn buren hebben een boom in de voortuin met prachtige witte bloesem. Die bloesem zit weken aan die boom en waait er dus ook weken vanaf...in mijn tuin, op de bestrating, op het trottoir en...op alle geparkeerde auto's in een straal van 30 m. 's-Morgens lijkt het alsof het gesneeuwd heeft. Na een nacht zitten de blaadjes lekker vastgeplakt en drogen vervolgens lelijk uit. Dus wassen stellen we nog maar even uit. Het leven is niet makkelijk...
Zuchtt, hier ook zo een boom en ze zijn de wijk aan het opnieuw bestraten, dus zand en bloesem hier...

leuk zo een boom 2 dagen in bloei 2 maanden ellende Stick Out Tongue
 
  • Wow
Waarderingen: jolo
Nieuwe terugslagklep in mijn luchtveringsysteem gemonteerd. Echter brak bij het verwijderen van de oude (defecte) een deel van het schroefdraad van de staalomvlochte compressorslang.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
De Polo verlaagd met H&R verlagingsveren en Bilstein gasdempers gemonteerd. Voor en achter Zimmerman geperforeerde schijven en remblokken. Binnenkort de remklauwen hoogglans rood maken.
hoi,
mooi verlaging.
zat ook al te denken om de mijne met H&R te verlagen, met dat ik op me vorige wagens( japanners) ook altijd H&R had.
tevreden van op de polo? geen stuiterend of te hard gevoel?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Heb je nog wat liggen? Anders heb ik nog wel een leiding liggen, 2x 3/8 mannetjes met ongeveer 30 cm lengte
Ik heb een 444C met 1/4 aansluiting. Ik heb nog contact gehad met Jurgen (Brabant Custom) maar hij was helaas al vertrokken voor een weekendje weg. Anders was ik vlug even van Eindhoven naar Vught gereden.
Er zaten nog 3 omwentelingen draad aan de leiding dus heb alsnog vast kunnen zetten en tank op druk kunnen brengen.
Er is een nieuwe leiding besteld maar Jurgen is pas Dinsdag terug. Heeft niet veel haast gelukkig . Hij lekt nu alleen wanneer de compressor draait dus nog voor de terugslagklep.

Toch bedankt voor je aanbod..! (y)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Ik heb een 444C met 1/4 aansluiting. Ik heb nog contact gehad met Jurgen (Brabant Custom) maar hij was helaas al vertrokken voor een weekendje weg. Anders was ik vlug even van Eindhoven naar Vught gereden.
Er zaten nog 3 omwentelingen draad aan de leiding dus heb alsnog vast kunnen zetten en tank op druk kunnen brengen.
Er is een nieuwe leiding besteld maar Jurgen is pas Dinsdag terug. Heeft niet veel haast gelukkig . Hij lekt nu alleen wanneer de compressor draait dus nog voor de terugslagklep.

Toch bedankt voor je aanbod..! (y)

Oh dan draait tie iets langer, kan die hebben. En geen probleem joh, zijn hier toch om elkaar te helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!