wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Zoeken naar een nieuwe rode ring voor dr OZ tje. Is zomaar verdwenen.
Blijft toch Italiaans hé
 

Bijlagen

  • 96D3EC21-A5D9-4951-A175-05A8ECEDFB27.jpeg
    96D3EC21-A5D9-4951-A175-05A8ECEDFB27.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 41
  • EAA3D1A2-74B0-4FB5-BA62-25FE2DCE4025.jpeg
    EAA3D1A2-74B0-4FB5-BA62-25FE2DCE4025.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
@pierreRS05 Zo iets? Als je niet dezelfde kan vinden, desnoods allemaal vervangen maar ik zou eerst geen informeren waar je de velgen hebt gekocht.

Ja jammer genoeg gebruikt gekocht dus geen garantie.
Inmiddels is er een nieuw los kapje uit Italië onderweg.
Hopelijk blijven de ringen nu zitten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: rs860 en MaartenAW
Toch lekker, 100% verzekerd voor het vervangen van mijn voorruit. Betaal ik toch niet voor niks elke maand netjes m'n premie (y)
Screenshot_20210510-200558_Chrome.jpg
Krijg je dan een origineel VW ruit althans met een klein VW logo erin gegraveerd? Niet dat dit verder uitmaakt, maar als het laat vervangen via de VW dealer krijg je dan een VW fabrieksruit gemonteerd?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heb een bus reflexzilver gekocht voor een plekje op de bumper eneen Pioneer deh 09bt autoradio. Helaas past de isostekker niet van de Pioneer die er al inzat, dus even wachten tot die binnenkomt. Daarna ook maar even twee audiokabels naar de kofferbak trekken. Alhoewel dat wel weer een hels karwei zal worden om die draad achter het deskboard langs te krijgen.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
en een Pioneer deh 09bt autoradio..
Ik heb dezelfde. Op zich een prima radio alleen heb ik na 2 jaar een andere moeten kopen omdat het schermpje soms niet mee wilde werken. Heb hem nog terug gebracht maar ze konden niets vinden. Dus nu het schermpje maar heel voorzichtig behandelen. (ja ik ben iemand die het frontje er nog steeds vanaf haalt)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Ik heb dezelfde. Op zich een prima radio alleen heb ik na 2 jaar een andere moeten kopen omdat het schermpje soms niet mee wilde werken. Heb hem nog terug gebracht maar ze konden niets vinden. Dus nu het schermpje maar heel voorzichtig behandelen. (ja ik ben iemand die het frontje er nog steeds vanaf haalt)
Ziet iemand een grijze 9n staan met een Pioneer deh-09bt schermpje er nog op is het mijn auto en anders de jouwe! Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N
Krijg je dan een origineel VW ruit althans met een klein VW logo erin gegraveerd? Niet dat dit verder uitmaakt, maar als het laat vervangen via de VW dealer krijg je dan een VW fabrieksruit gemonteerd?
Goede vraag, hier heb ik eigenlijk niet eens naar gekeken. Ik heb het bij Autotaalglas laten doen (i.v.m. verzekering daar), maar zal morgenvroeg eens kijken of ik ergens een VW logo erin gegraveerd zie.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!