wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vanmiddag op rammeltjes jacht geweest... ik heb een rammeltje in de lijst van het panoramadak zitten. Wanneer ik hier mn hand op leg is het weg, hier is wel wat voor te verzinnen met een rubber oid, daarnaast heb ik een rammel in mn dashboard, bij normaal rij gedrag hoor ik het soms in de sportstand rammelt mij t halve dash los lijkt het wel tussen de 3500 en de 5000 toeren is het t ergste.. iemand hier al eens het dashboard los gehad? Op het moment verziekt dit wel mn rijplezier.. als troost vanmiddag ook maar een turboback nonresonated milltek uitlaatje besteld..
Is het niet toevallig het handremknopje?
Dat was bij mij het probleem.
Het rammeltje leek uit het dashboard te komen, soms uit het middenconsole en zelfs soms uit de bijrijders deur.
Het rammeltje werkt gezamenlijk met je toerental.... en ik werd er gek van
Heel toevallig tijdens het rammeltje leunde mijn hand op het knopje en.......tadaaaaa weg was het rammeltje. Wat een genot, of dat ik een berg goud had gevonden
Gelijk het knopje laten vervangen en nu geen last meer en geen rooie kop meer van de ergernis.
Hoop dat het bij jou hetzelfde knopje is, schijnt wel vaker voor te komen.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Bobby geurtz
Is het niet toevallig het handremknopje?
Dat was bij mij het probleem.
Het rammeltje leek uit het dashboard te komen, soms uit het middenconsole en zelfs soms uit de bijrijders deur.
Het rammeltje werkt gezamenlijk met je toerental.... en ik werd er gek van
Heel toevallig tijdens het rammeltje leunde mijn hand op het knopje en.......tadaaaaa weg was het rammeltje. Wat een genot, of dat ik een berg goud had gevonden
Gelijk het knopje laten vervangen en nu geen last meer en geen rooie kop meer van de ergernis.
Hoop dat het bij jou hetzelfde knopje is, schijnt wel vaker voor te komen.
Dat ga ik eens proberen, tot nu toe leek het uit het midden van het dash te komen/bij de digitaldash maar ga hier zeker ff op letten, hoop het!!
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
Nou daar ben ik weer,
Vrijdag de wielkuip er nog in gekregen, bleek helemaal niet zo moeilijk dus ben blij dat ik hem daarvoor niet heb weggebracht.
4B894EC4-B4B8-4EF2-9ACB-F107E9B2AE2E.jpeg
084A4A12-2350-4A61-8B7B-1B9EAA67B0D3.jpegDe mistlamp is ook weer gemonteerd. Maar het kapje er terug voor krijgen was nogal een ellende! Vorige eigenaar heeft wel wat met de auto gehad vermoed ik. Dat kapje zat blijkbaar vast met 2 schroeven. Vandaag me grill en koplamp eruit moeten halen voor dat ik dat kapje er goed kon inklikken ‘zucht’.:nomouth:

368AC2A2-92AD-4380-B542-075B33BD6F2E.jpeg
F0BE6C7F-8AC8-4F2E-A2FE-200D031BA4DF.jpeg
Het zit nog niet helemaal aansluitend zoals het volgens mij hoort , maar het zit in ieder geval weer vast.
Laten we hopen dat er niet meer rommel achterweg komt want ben echt wel superblij met de auto maar meer van die ellende heb ik geen zin in :sleepy:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
Nou daar ben ik weer,
Vrijdag de wielkuip er nog in gekregen, bleek helemaal niet zo moeilijk dus ben blij dat ik hem daarvoor niet heb weggebracht.
4B894EC4-B4B8-4EF2-9ACB-F107E9B2AE2E.jpeg
084A4A12-2350-4A61-8B7B-1B9EAA67B0D3.jpegDe mistlamp is ook weer gemonteerd. Maar het kapje er terug voor krijgen was nogal een ellende! Vorige eigenaar heeft wel wat met de auto gehad vermoed ik. Dat kapje zat blijkbaar vast met 2 schroeven. Vandaag me grill en koplamp eruit moeten halen voor dat ik dat kapje er goed kon inklikken ‘zucht’.:nomouth:

368AC2A2-92AD-4380-B542-075B33BD6F2E.jpeg
F0BE6C7F-8AC8-4F2E-A2FE-200D031BA4DF.jpeg
Het zit nog niet helemaal aansluitend zoals het volgens mij hoort , maar het zit in ieder geval weer vast.
Laten we hopen dat er niet meer rommel achterweg komt want ben echt wel superblij met de auto maar meer van die ellende heb ik geen zin in :sleepy:
Om het kapje mooi op z'n plek te krijge, eerst links onderin die punt schuin achter je grill klikken, daarna zou je zonder moeite( mits originele kap) de kap op z'n plaats moeten kunnen klikken.
Als het een imitatie kap is, dan wil dit nog weleens lastiger gaan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: VeroniqueD
Om het kapje mooi op z'n plek te krijge, eerst links onderin die punt schuin achter je grill klikken, daarna zou je zonder moeite( mits originele kap) de kap op z'n plaats moeten kunnen klikken.
Als het een imitatie kap is, dan wil dit nog weleens lastiger gaan.
En pas op dat je tijdens het duwen geen lipjes krom drukt. Dan kun je blijven duwen!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: VeroniqueD
Nou daar ben ik weer,
Vrijdag de wielkuip er nog in gekregen, bleek helemaal niet zo moeilijk dus ben blij dat ik hem daarvoor niet heb weggebracht.
4B894EC4-B4B8-4EF2-9ACB-F107E9B2AE2E.jpeg
084A4A12-2350-4A61-8B7B-1B9EAA67B0D3.jpegDe mistlamp is ook weer gemonteerd. Maar het kapje er terug voor krijgen was nogal een ellende! Vorige eigenaar heeft wel wat met de auto gehad vermoed ik. Dat kapje zat blijkbaar vast met 2 schroeven. Vandaag me grill en koplamp eruit moeten halen voor dat ik dat kapje er goed kon inklikken ‘zucht’.:nomouth:

368AC2A2-92AD-4380-B542-075B33BD6F2E.jpeg
F0BE6C7F-8AC8-4F2E-A2FE-200D031BA4DF.jpeg
Het zit nog niet helemaal aansluitend zoals het volgens mij hoort , maar het zit in ieder geval weer vast.
Laten we hopen dat er niet meer rommel achterweg komt want ben echt wel superblij met de auto maar meer van die ellende heb ik geen zin in :sleepy:
Toen ik LED in m'n mistlampen had gezet heb ik hier ook mee zitten klooien haha. Het is een kwestie van goed kijken waar de lipjes in moeten schuiven, dan klik je hem zo erin en krijg je hem goed op z'n plek. Succes
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: VeroniqueD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!