wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Hahaha, tsja......
Zoals je ziet zit er een veertje voor.
Je raad het al... doordat ik het losmaakte, veerde dat plaatje de lucht in en nu is die spoorloos verdwenen. Hij moet wel ergens liggen, maar ik heb ruim een half uur gezocht zonder succes, dus nu heb ik het opgegeven:tearsofjoy::tearsofjoy:
Magneet geprobeerd? Of tape om je hand (plakkant naar buiten Big Grin) en ff je vloer en stoelen langs.
Je weet maar nooit.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Toevallig hierover gehad gisteren met mijn vrouw. Hoe gaan ze dit controleren / btw innen? China/ ali gaat echt niet meewerken met NL.

Stel je koopt een lampje (5 euro). Komt aan in NL.... en dan? Hoe kan wordt de btw betaald/geïnd?
Dan moet over dat lampje 21% belasting betaald worden. Ali kan dat al vooraf in rekening brengen aan jou. Dat zijn dan afspraken die Ali maakt met de douane. Het kan ook dat het achteraf betaald moet worden door jou. Dan krijg je een Ideal betaallink van PostNL en wordt je pakket vrijgegeven. Hierover zijn PostNL, Ali en de douane nog in gesprek. Waarschijnlijk wordt het dat een combi van de 1e en een 3e constructie dat PostNL het betaald voor jou en dit via Ali terugkrijgt. Ali brengt het al in rekening aan jou.

Echter Ali heeft ook een hub in België onlangs geopend dan vervalt de belasting plicht. Echter zijn die producten shopping via België wel duurder..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Vanmiddag op rammeltjes jacht geweest... ik heb een rammeltje in de lijst van het panoramadak zitten. Wanneer ik hier mn hand op leg is het weg, hier is wel wat voor te verzinnen met een rubber oid, daarnaast heb ik een rammel in mn dashboard, bij normaal rij gedrag hoor ik het soms in de sportstand rammelt mij t halve dash los lijkt het wel tussen de 3500 en de 5000 toeren is het t ergste.. iemand hier al eens het dashboard los gehad? Op het moment verziekt dit wel mn rijplezier.. als troost vanmiddag ook maar een turboback nonresonated milltek uitlaatje besteld..
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Vanmiddag op rammeltjes jacht geweest... ik heb een rammeltje in de lijst van het panoramadak zitten. Wanneer ik hier mn hand op leg is het weg, hier is wel wat voor te verzinnen met een rubber oid, daarnaast heb ik een rammel in mn dashboard, bij normaal rij gedrag hoor ik het soms in de sportstand rammelt mij t halve dash los lijkt het wel tussen de 3500 en de 5000 toeren is het t ergste.. iemand hier al eens het dashboard los gehad? Op het moment verziekt dit wel mn rijplezier.. als troost vanmiddag ook maar een turboback nonresonated milltek uitlaatje besteld..

Stoppen met ergeren, als die Milltek eronder zit dan hoor je de pano en dashboard echt niet meer Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobby geurtz
Vanmiddag op rammeltjes jacht geweest... ik heb een rammeltje in de lijst van het panoramadak zitten. Wanneer ik hier mn hand op leg is het weg, hier is wel wat voor te verzinnen met een rubber oid, daarnaast heb ik een rammel in mn dashboard, bij normaal rij gedrag hoor ik het soms in de sportstand rammelt mij t halve dash los lijkt het wel tussen de 3500 en de 5000 toeren is het t ergste.. iemand hier al eens het dashboard los gehad? Op het moment verziekt dit wel mn rijplezier.. als troost vanmiddag ook maar een turboback nonresonated milltek uitlaatje besteld..
Beste oplossing ,milltek uitlaat dan hoor je het rammeltjes ook niet meer!!
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
  • Leuk
Waarderingen: Bobby geurtz
Stoppen met ergeren, als die Milltek eronder zit dan hoor je de pano en dashboard echt niet meer Stick Out Tongue

Beste oplossing ,milltek uitlaat dan hoor je het rammeltjes ook niet meer!!
Hahaha hoop het, maar zonder gein die rammeltjes word er gek van, verziekt de fun wel een beetje, ben daar misschien niet makkelijkste in maar t is best heftig bij mij..
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!