wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Maar eens met de DPD gebeld voor mijn doos met veren die al even onderweg is.. zogenaamd zouden er twee aflever pogingen zijn gedaan en was het pakket nu sinds de 24ste onderweg met de chauffeur.

Aangegeven dat het morgen geleverd kan worden en die status heeft het nu ook via de tracking. Ben benieuwd
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Maar eens met de DPD gebeld voor mijn doos met veren die al even onderweg is.. zogenaamd zouden er twee aflever pogingen zijn gedaan en was het pakket nu sinds de 24ste onderweg met de chauffeur.

Aangegeven dat het morgen geleverd kan worden en die status heeft het nu ook via de tracking. Ben benieuwd
Wellicht heeft die ze zelf eronder gegooid Stick Out Tongue
 
Sinds paar maanden hebben wij een wasstraat op de zaak..
Ik ben dus een beetje anti wasstraat dmv de krassen maaarrrr... gister toch de polo op het meest luxe programma in de wasstraat gegooid.

Was ook wel nodig.. de welbekende vogelpoep, zout resten, modder ect waren ruim aanwezig.

Het word geen wekelijks wasstraat beurtje, maar ik heb weinig krasjes er bij zien komen..
Dus toch lichtelijk positief Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Thomas_AW
Sinds paar maanden hebben wij een wasstraat op de zaak..
Ik ben dus een beetje anti wasstraat dmv de krassen maaarrrr... gister toch de polo op het meest luxe programma in de wasstraat gegooid.

Was ook wel nodig.. de welbekende vogelpoep, zout resten, modder ect waren ruim aanwezig.

Het word geen wekelijks wasstraat beurtje, maar ik heb weinig krasjes er bij zien komen..
Dus toch lichtelijk positief Stick Out Tongue
Vraag me af of de krasstraat niet een beetje verleden tijd is? Ik ga al jaren bij een moderne wasstraat zoals een q-wash, nog nooit krassen opgemerkt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Welke wasstraat je ook gaat, krassen hou je altijd! Ik was de auto’s altijd met de hand (2-emmer methode) en nooit last van krassen.
Nooit last van krassen bestaat helaas niet, ook niet wanneer je het 2-emmer systeem aanhoudt. Iedere was methode veroorzaakt (lichte) krassen. Alleen zullen ze tijdens het (op de juiste manier) gebruiken van de 2-emmer methode een stuk minder opvallen.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Singer
Vraag me af of de krasstraat niet een beetje verleden tijd is? Ik ga al jaren bij een moderne wasstraat zoals een q-wash, nog nooit krassen opgemerkt.
Als je ziet hoe hard zo een borstel op je auto slaat ontkom je er niet aan.

Voordeel is ook wel dat wij meestal eerst het grove vuil van de auto spuiten voordat deze de straat in gaat.
Scheelt toch weer extra vuil op de borstels
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Als je ziet hoe hard zo een borstel op je auto slaat ontkom je er niet aan.

Voordeel is ook wel dat wij meestal eerst het grove vuil van de auto spuiten voordat deze de straat in gaat.
Scheelt toch weer extra vuil op de borstels
Daar heb je gelijk in. Ik ontwijk ze liever. Heb wel eens rijen auto’s zien staan, wachtend tot ze naar binnen mogen! De medewerker spuit de auto’s even af en hup erin! Al dat vuil blijven in de borstels zitten, en bij de volgende auto gaan ze er gewoon weer overheen. Dit zorgt voor krassen. Maar ligt er ook aan met wat voor kleur auto je erdoorheen gaat. Zwart zie je alles, met wit geen probleem.

Zelf hobby poetser, dus polijst de auto ook wel 1x per jaar. Zonder als je dan door de wasstraat gaat, na 1x wassen zitten de krasjes er al op.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ben er inderdaad bang voor..
Zou eerst vandaag geleverd worden en vandaag zeiden ze opeens “nee meneer, is de 24ste geleverd”.

Niks gehad uiteraard.
Hoopte ze snel eronder te hebben maar helaas. Ze gaan nu een onderzoek opstarten en de bezorger vragen hoe of wat...
Goed opletten op een verlaagd busje in de wijk dan!

Dat is mooi, die set komt vast weer terecht hoor! en anders versturen ze je een nieuwe toch? Of waar heb je het besteld?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!