wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Hoop voor je dat ze een tijdje blijven zitten. Heb gehoord dat ze binnen een aantal weken weer loslaten.
@JayS; ben ook even wezen google, maar kom nergens tegen dat deze al naar x-aantal weken loslaten. Alleen maar positieve verhalen. Heb even navraag gedaan bij het bedrijf, en het is waterbestendig tape.

Dacht vanmorgen, haal ze even los en doe er wat ultra strong kit (beetje) tussen en plak ze er weer op. Dit maar even gelaten, kreeg ze er gewoon niet af. Dus mocht blijken dat ze naar aantal weken wel los beginnen te laten, dan doe ik we wel wat kit op.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Gisterochtend een laatste wasbeurt..

F43786F9-5858-419D-8306-1F4FA8F7CA33.jpeg

En s’middags de T-Roc op mijn tijdelijke thuisadres afgeleverd gekregen! De Polo is ret

D0A54CB7-E66D-435D-9C84-02FC12E124E8.jpeg

Het is een 2021 model dat is voorzien van het vernieuwde infotainment systeem. Je kunt voor het scherm langs swipen om van radiostation te wisselen (volkomen nutteloos), DAB+ is nu standaard, maar het mooiste.. Apple CarPlay is draadloos! Wat heerlijk!

Vergeleken met de Polo heb ik nu 115 ipv 95PK en een zesde versnelling. Ondanks het zwaardere gewicht van de T-Roc is het verschil goed te merken.

Morgen komt er een set winterbanden onder en installeer ik de dashcam weer. Meer spannends ga ik er voorlopig niet mee doen :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
Gisterochtend een laatste wasbeurt..

F43786F9-5858-419D-8306-1F4FA8F7CA33.jpeg

En s’middags de T-Roc op mijn tijdelijke thuisadres afgeleverd gekregen! De Polo is ret

D0A54CB7-E66D-435D-9C84-02FC12E124E8.jpeg

Het is een 2021 model dat is voorzien van het vernieuwde infotainment systeem. Je kunt voor het scherm langs swipen om van radiostation te wisselen (volkomen nutteloos), DAB+ is nu standaard, maar het mooiste.. Apple CarPlay is draadloos! Wat heerlijk!

Vergeleken met de Polo heb ik nu 115 ipv 95PK en een zesde versnelling. Ondanks het zwaardere gewicht van de T-Roc is het verschil goed te merken.

Morgen komt er een set winterbanden onder en installeer ik de dashcam weer. Meer spannends ga ik er voorlopig niet mee doen :)
Nou jaaaa, jij hebt gewoon een KKK auto, waar is zijn witte punt muts? Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Arends1989 en Ruud9N
Gisterochtend een laatste wasbeurt..

F43786F9-5858-419D-8306-1F4FA8F7CA33.jpeg

En s’middags de T-Roc op mijn tijdelijke thuisadres afgeleverd gekregen! De Polo is ret

D0A54CB7-E66D-435D-9C84-02FC12E124E8.jpeg

Het is een 2021 model dat is voorzien van het vernieuwde infotainment systeem. Je kunt voor het scherm langs swipen om van radiostation te wisselen (volkomen nutteloos), DAB+ is nu standaard, maar het mooiste.. Apple CarPlay is draadloos! Wat heerlijk!

Vergeleken met de Polo heb ik nu 115 ipv 95PK en een zesde versnelling. Ondanks het zwaardere gewicht van de T-Roc is het verschil goed te merken.

Morgen komt er een set winterbanden onder en installeer ik de dashcam weer. Meer spannends ga ik er voorlopig niet mee doen :)
Mooie wagen! Hoorde laatst ook al iemand die een 115PK heeft, en aangaf dat het zeker een verschil is tov 95PK ondanks het zware gewicht!
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!