wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Besteld bij Wish , zit een rand 3m tape op, even de bumper goed ontvetten en bij de lip 5mm over de hele lengte afknippen, anders komt tie tegen je onderplaat aan.
Ik heb hem al een tijdje, maar die 3M tape zou ik niet op vertrouwen, ben er al 1 kwijtgeraakt. Ik heb hem vastgeschroefd met kleine schroeven met ringen.
 
Zoooo na een vruchtbaar weekend zit het er eindelijk allemaal op en in.

-Alle interieur verlichting aangepast naar LED
-Voetverlichting voor en achter, aangesloten op de auto-light stand, springen dus aan wanneer donker. Relais ertussen zodat ie ook werkt met ontgrendelen/deur openen. Kleur is wit, op de foto's lijken ze erg geel.
-Twee USB poorten achterin voor de passagiers. OEM usb module van een tiguan gebruikt.
-Twee R-Line badges geplakt aan beide zijdes!
-Chromen uitlaatje gepoetst :)

1595314523772.png
1595314533606.png
1595314544515.png
1595314552503.png
1595314560773.png
1595314586583.png
1595314596783.png
 
Zoooo na een vruchtbaar weekend zit het er eindelijk allemaal op en in.

-Alle interieur verlichting aangepast naar LED
-Voetverlichting voor en achter, aangesloten op de auto-light stand, springen dus aan wanneer donker. Relais ertussen zodat ie ook werkt met ontgrendelen/deur openen. Kleur is wit, op de foto's lijken ze erg geel.
-Twee USB poorten achterin voor de passagiers. OEM usb module van een tiguan gebruikt.

Dat heb je er netjes in laten maken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
US lights bestellen? Dit is gewoon te coderen met vcds/obdeleven. Kost een stuk minder en is (mits goed gecodeerd) een stuk minder storingsgevoelig dan met je draden te kloten.

Klopt echter blijft hij altijd aan en komt niet door APK. Dan moet ik weer langs om dit uit te zetten. En zover ik het weet is het verboden om zo te rijden? Met een module kan je altijd zelf aan/uit zetten dankzij de afstandbediening.
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!