wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Plaatje bij t praatje
screenshot_20200414-210953_gallery-jpg.34265

Voorkant ook eens gepast;
94766920_3008999682502116_2974263589759614976_o.jpg

Wielen gaan m helaas niet worden, kwam niet lekker uit met de adapter aan de voorzijde. Dikte was prima, uitstekend zelfs, maar de bevestigingsbouten voor op de naaf hebben een iets te lange kop voor de adapterdikte. Afdraaien zie ik niet zo zitten, zijn al lage koppen nu. Evt weer eens proberen als ik nog eens adapters tegenkom van 15 of 20mm.

Verder afgelopen week eea gedaan;
- R-line voorbumper gemonteerd
- 6C koplampen gemonteerd
- Front alles led gemonteerd
- Beurtje laten geven
- Nieuwe stabilisatorstangrubbers (weg gekraak)

Moet nog eens wat foto's knippen, maargoed iedereen hier weet wel hoe een R-line neus er uit ziet Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Fz-errie
Zojuist de secundaire luchtpomp verwijderd, wat siliconen buizen geïnstalleerd. Degelijk verschil te merken, helaas de turbodruk-dipjes niet opgelost. Volgende stap is dan de N75 (eerst even de diverter valve testen of die niet kapot is).

Straks ga ik het secundaire luchtsysteem laten uitschrijven en meteen een chipje naar stage 2 laten zetten ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Mijn vorige auto, Ibiza Cupra met ook een 1.8 20V T motor, had er ook last van. Bleek er 1 van de vele vacuümslangetjes poreus te zijn. Heb je dat al gechecked?
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Vandaag alle lampen (voor) vervangen met LED. Geen foutmeldingen op mijn dashboard en ik ben dik tevreden met het resultaat.
Vind m'n Polo echt zo bruut nu!:cool:
Foto's volgen later deze week, moet ze vanavond nog even afstellen en m'n auto wassen (heb het bij m'n schoonvader op de boerderij gedaan dus hij is heeeel vies:tearsofjoy:)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Hier toch al wat foto's!
In het echt vind ik het mooier, maar je ziet wel een duidelijk verschil!
Heb de knipperlichten niet gedaan, want daar hoorde ik niks positiefs over en aangezien ik die fel genoeg vind, vind ik het wel prima zo.
Ik had geen voorfoto gemaakt, dus dan maar een heeele oude. Wat vinden jullie ervan?:cool:
IMG_20200505_202731_471.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Gisteren ook maar even alle lampen vervangen door LED's. Daarna meteen de lampen afgesteld en vervolgens een rondje gereden en man wat een verschil. Binnenkort nog even de koplampen zelf polijsten en dan wordt 'ie cosmetisch onder handen genomen :) Ook maar eens kijken of ik mijn koplampsproeiers aan de praat kan krijgen, ze zijn er wel maar doen het niet...
IMG_7061.JPG
 
Vandaag alle lampen (voor) vervangen met LED. Geen foutmeldingen op mijn dashboard en ik ben dik tevreden met het resultaat.
Vind m'n Polo echt zo bruut nu!:cool:
Foto's volgen later deze week, moet ze vanavond nog even afstellen en m'n auto wassen (heb het bij m'n schoonvader op de boerderij gedaan dus hij is heeeel vies:tearsofjoy:)
Ben wel benieuwd welke lampoen je hiervoor gebruikt hebt :) Ik heb de mijne pas ook gedaan, maar kreeg een melding bij mn rechtse stadslichtje.. :( Overige als dimlicht en mistlichten geen problemen.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Gisteren ook maar even alle lampen vervangen door LED's. Daarna meteen de lampen afgesteld en vervolgens een rondje gereden en man wat een verschil. Binnenkort nog even de koplampen zelf polijsten en dan wordt 'ie cosmetisch onder handen genomen :) Ook maar eens kijken of ik mijn koplampsproeiers aan de praat kan krijgen, ze zijn er wel maar doen het niet...
IMG_7061.JPG
Ff ruitenwisservloeistof bijvullen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!